S
Header
کد خبر : 62684
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیام تبریک نوروز تاکید کرد

هلال احمر در نوروز بیش از پیش به خدمتگزاری اهتمام می‌ورزد

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در آستانه سال جدید، با صدور پیامی، این ایام را به اعضا و همکاران جعیت هلال احر تبریک گفت و تصریح کرد جمعیت هلال احمر مفتخر است که در همنوایی و همراهی با رمز و راز آفرینش که در نوروز هر سال تکرار می‌شود، ‌ در طول سال آیین مهرورزی، فداکاری، همیاری و خدمتگزاری به مردم را به جا می‌آورد.
سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 08:57
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
هلال احمر در نوروز بیش از پیش به خدمتگزاری اهتمام می‌ورزد نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در آستانه سال جدید، با صدور پیامی، این ایام را به اعضا و همکاران جعیت هلال احر تبریک گفت و تصریح کرد جمعیت هلال احمر مفتخر است که در همنوایی و همراهی با رمز و راز آفرینش که در نوروز هر سال تکرار می‌شود، ‌ در طول سال آیین مهرورزی، فداکاری، همیاری و خدمتگزاری به مردم را به جا می‌آورد. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/03/201803108366623152_Thum.jpg هلال,احمر,در,نوروز,بیش,از,پیش,به,خدمتگزاری,,اهتمام,می‌ورزد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جعیت هلال احمر، متن پیام به این شرح است: 
باسمه تعالی
بهار از رهگذر زمان فرا می‌رسد. بهار با پشت سر گذاشتن سختی و سرمای زمستان، نوید بخش مهر و امید است. بهار، پیام‌آور جنبش و تلاش، رویش و بالندگی، نرمی و لطافت، سخاوت و گشاده‌دستی،‌ اعتدال و میانه‌روی، گذشت و بخشایش از راه می‌رسد. بهار با همه زیباییهایش بر همگان مبارک باد.
دریغا بهار که دل افسرده‌ی خاکیان را به نسیم روح‌بخش خود زنده و بالنده می‌کند، بر دل و جان آدمیان بوزد و روح و روان آنان را به جنبش و تلاش بر نیانگیزد.

امید است با پیروی از قرآن که بهار قلب‌هاست، جان و جهانمان را بهاری کنیم؛ شکوفه‌های مهر و محبت در دلهایمان شکوفه زند،‌ جویبار زلال راستی و درستی در وجودمان جاری گردد، خوشه‌های بخشایندگی در دستانمان بروید،‌گلبرگ های لطافت و نرم خویی بر لبانمان بشکفد، و کمر همت و خدمت به همنوعان مان را سخت بربندیم.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که در همنوایی و همراهی با رمز و راز آفرینش که در نوروز هر سال تکرار می‌شود، ‌همواره در طول سال آیین مهرورزی، فداکاری، همیاری و خدمتگزاری به مردم را به جا می‌آورد. کارکنان و داوطلبان هلال احمر با اجرای برنامه‌های ویژه نوروز، در این ایام بیش از پیش به امداد و نجات و خدمتگزاری به هموطنان عزیز اهتمام می‌ورزند.
نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نوروز 1397 را به رهبر عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای( مدظله العالی)، کارکنان، داوطلبان، مدیران و هم میهنان ارجمند و بزرگوار تبریک و شادباش می‌گوید و از آستان خدای بزرگ سالی لبریز از کامیابی، تندرستی، پرباری، سربلندی و پیروزی را برای مردم شریف ایران آرزو می‌نماید.
سزاوار است که در پایان سال 1396 ضمن گرامیداشت خاطره حضرت امام خمینی(ره)، یاد همه ایثارگران و فداکاران و خدمتگزاران در راه نوع دوستی را گرامی بداریم و به ویژه برای روح بلند شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جمعیت هلال احمر از درگاه خدای متعال رحمت و مغفرت مسئلت کنیم. 
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.  
                                                         عبدالحسین معزی
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

3/20/2018 8:57:00 AM
آخرین اخبار