S
Header
کد خبر : 62683
معاون نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

خدمات اعضای جمعیت هلال احمر در نوروز مصداق کار خیر و صادقانه است

سرویس اخبار
معاون نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در بازدید از پست های ایمنی و سلامت نوروزی و پایگاه های امداد و نجات گفت: فعالیت بشردوستانه و خدمت رسانی در جمعیت هلال احمر امری خداپسندانه و نیکوست که در آیات و روایات هم به آن اشاره شده است.
دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت 23:22
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
خدمات اعضای جمعیت هلال احمر در نوروز مصداق کار خیر و صادقانه است معاون نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در بازدید از پست های ایمنی و سلامت نوروزی و پایگاه های امداد و نجات گفت: فعالیت بشردوستانه و خدمت رسانی در جمعیت هلال احمر امری خداپسندانه و نیکوست که در آیات و روایات هم به آن اشاره شده است. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/03/201803106219754672_Thum.jpg ,خدمات,اعضای,جمعیت,هلال,احمر,در,نوروز,مصداق,کار,خیر,و,صادقانه,است nvhelal

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین ذاکری با حضور در پست موقت میدان بسیج گرگان ضمن تقدیر از فعالیت های بشردوستانه جوانان و امدادگران، افزود: خدمت به همنوعان از جمله سفارشات موکد در دین مقدس اسلام است و جوانانی که این گونه بی منت برای خدمت رسانی تلاش می کنند؛ نزد خداوند جایگاه ویژه ای خواهند داشت. 
معاون نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به آیات و روایاتی که در زمینه خدمت رسانی در قرآن و احادیث آمده است اشاره کرد و گفت: براساس آموزه های دین مقدس اسلام، بهترین انسان ها کسانی هستند که بیشترین منفعت، خیر، خوبی و کمک و مساعدت به مردم را داشته باشند و کسانی که در جمعیت هلال احمر برای رضایت و اسایش مردم تلاش می کنند در زمره این افراد قرار می گیرند. 
حجت الاسلام و المسلمین ذاکری با تاکید بر ارائه خدمات داوطلبانه در فعالیت های هلال احمر، تصریح کرد: جوانان و امدادگرانی که در جمعیت هلال احمر تحت آموزش قرار گرفته اند؛ و با آمادگی کامل در طرح های نوروزی مشارکت دارند باید در تمام فعالیت های خود انگیزه ها و نیت خدایی را فراموش نکرده تا از ماموریت و هدف اصلی جمعیت هلال احمر دور نشوند. 
معاون نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به توصیه های اسلام به خوش رفتاری گفت: اعضای جوانان و امدادگرانی که در جاده ها و مسیرهای مسافرپذیر در استان های خود مشغول فعالیت هستند بخاطر داشته باشند در فعالیت های خود با آغوش باز و چهره گشاده از مسافران استقبال کنند. 
حجت الاسلام و المسلمین ذاکری در پایان سالی پر از خیر و برکت همراه با نشاط و شادابی و رونق و بهروزی برای همه مردم به ویژه اعضای جوان و امدادگران جمعیت هلال احمر آرزو کرد و گفت: امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر و رهنمود های مقام معظم رهبری، شاهد شکوفایی و به ثمر نشستن اهداف نظام انقلاب اسلامی باشیم. 
گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین ذاکری  از پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و پایگاه های امداد و نجات در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز بازدید خواهد کرد.

3/19/2018 11:22:03 PM
آخرین اخبار