S
Header
کد خبر : 62673

اجرای طرح بهار مهربانی در قم

سرویس اخبار
به همت اعضای کانون دانشجویی استان قم و با حضور معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم همزمان با هفته نیکوکاری، جشن "بهار مهربانی" در حمایت از کودکان بی سرپرست برگزار شد.
چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 10:21
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
اجرای طرح بهار مهربانی در قم به همت اعضای کانون دانشجویی استان قم و با حضور معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم همزمان با هفته نیکوکاری، جشن "بهار مهربانی" در حمایت از کودکان بی سرپرست برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/03/201803107706060093_Thum.jpg اجرای,طرح,بهار,مهربانی,در,قم nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل از روابط عمومی این جمعیت در قم؛ در آستانه سال نو و در حمایت از کودکان بی سرپرست و ایتام، طرح حمایتی “بهار مهربانی” با حضور معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر، مدیرعامل و با حضور جمعی از کودکان بی سرپرست و ایتام کم برخوردار در مجتمع پذیرایی آرین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این طرح که به همت اعضای کانون های دانشجویی استان قم و همزمان با جشن نیکوکاری برگزار شد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسولان هلال احمر و خیرین قم نیز حضور داشتند.
اجرای طرح ابتکاری اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم با عنوان جشن “بهار مهربانی” در حمایت از کودکان بی سرپرست با حضور علی گنج کریمی؛ معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر همراه شد.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان از تلاش های اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم در اجرای این طرح  تقدیر کرد.

همچنین در ادامه این جشن، دکتر محمد گل فشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اهمیت انجام فعالیت های خیریه در دوران جوانی، تلاش دانشجویان را در اجرای این طرح ابتکاری و حمایت از کودکان بی سرپرست ستود.
تمام هزینه های این طرح توسط دانشجویان و خیرین تامین شده بود و اجرای نمایش طنز کمدی، موسیقی زنده، مسابقات فرهنگی و توزیع هدایا بین کودکان از جمله برنامه های این جشن بود.

3/14/2018 10:21:56 AM
آخرین اخبار