S
Header
کد خبر : 62628

پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر به دنبال حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج

سرویس اخبار
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی جان باختگان جمعی از هموطنان را در حادثه سقوط هواپیمای مسافری تسلیت گفت.
دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 11:22
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر به دنبال حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی جان باختگان جمعی از هموطنان را در حادثه سقوط هواپیمای مسافری تسلیت گفت. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/02/201802109562597735_Thum.jpg پیام,تسلیت,رئیس,جمعیت,هلال,احمر,به,دنبال,حادثه,سقوط,هواپیمای,تهران,-یاسوج nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل از تارنمای طلاع رسانی این جمعیت  ، در متن پیام تسلیت دکتر علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: خبر سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج و جان باختن تعدادی از هم وطنان مان دوباره قلب همه ایرانیان را به درد آورد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ امدادگران و داوطلبان هلال احمر این سانحه تلخ را به خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می کنم.کاش این سانحه هرگز اتفاق نیفتاده بود و حتی کاش فرصت نجات برای امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر و سایر دستگاههای امدادی فراهم می شد. جمعیت هلال احمر از لحظات اولیه حادثه آماده خدمت رسانی بود و همچنان نیز بر اساس پروتکل های امدادی در حال بررسی وضعیت حادثه و یافتن مفقودین است.

تداوم سوانح طبیعی و غیرطبیعی در ماههای گذشته یک پیام مهم را برای همه ما از مردم تا مسئولان دستگاههای اجرایی دارد و آن اینکه باید بیشتر از همیشه آماده مواجهه با حوادث باشیم.

جمعیت هلال احمر با تمام توان درحال افزایش ظرفیت و توانمندی خود برای مواجهه با حوادث است و در این مسیر همچنان به مردم انسان دوست ایران نیاز دارد.

 

2/19/2018 11:22:29 AM
آخرین اخبار