S
Header
            قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت روز قدس                        قرآن کریم بهترین نسخه شفاء بخش برای بشریت است            
کد خبر : 62623
با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر

شورای عالی جمعیت هلال احمر برگزار شد

سرویس اخبار
چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 14:27
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
شورای عالی جمعیت هلال احمر برگزار شد http://media.nvhelal.ir//Image/2018/02/201802104650788839_Thum.jpg شورای,عالی,جمعیت,هلال,احمر,برگزار,شد, nvhelal

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این نهاد مردمی در امدادرسانی به درراه ماندگان در برف و کولاک اخیر حضور بسیار پررنگی داشته است، گفت: حضور به موقع و پر توان امدادگران و نجاتگران در 22 استان متاثر از برف و کولاک موجب شد تا امدادرسانی بسیار خوبی را به درراه ماندگان شاهد باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر  پیوندی در جلسه شورای عالی هلال‌احمر ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، به افتتاح پروژه‌های متعدد در سفرهای اخیر به ١٢ استان کشور اشاره و اظهار کرد: در سفرهایی که به همراه دیگر مسئولان جمعیت در دهه مبارک فجر به 12 استان کشور داشتیم، 22 پروژه مهم و اثرگذار شامل انبار امدادی، پایگاه امداد و نجات، ساختمان اداری و... به‌خصوص  در شهرهای کوچکی که سابقه زلزله، سیل و دیگر حوادت را داشتند، افتتاح شد.
وی با اشاره به اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام هلال‌احمر افزود: هلال احمر در کل کشور پروژه‌های عمرانی نیمه تمام بسیاری دارد که اتمام این پروژه ها حدود 500 میلیارد تومان هزینه دربر خواهد داشت.
توزیع 51 هزار سبد غذایی میان زلزله‌زدگان کرمانشاه
مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه با اشاره به امدادرسانی به درراه ماندگان در برف و کولاک اخیر در 22 استان کشور، گفت: بر این اساس 249 محور، شهر و روستا از سوی هلال‌احمر تحت پوشش ارائه خدمات امدادی قرار گرفت و به 65 هزار 798 نفر امدادرسانی شد. همچنین 24 هزار و 36 نفر از خدمات اسکان اضطراری و 262 نفر از خدمات سرپایی بهره برده و 72 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه دومین محموله سبد غذایی هم به دست زلزله زدگان کرمانشاه رسید، گفت: بالغ بر 51 هزار سبد غذایی با استفاده از پتانسیل استانی میان زلزله زدگان کرمانشاه توزیع شد. همچنین با توجه به پس لرزه های اخیر در کوهبنان استان کرمان، علاوه بر والورهایی که قبلا توزیع شده بود، هیترهای برقی هم برای تامین گرمایش چادرها میان زلزله زدگان کوهبنان توزیع شده است.

 

2/14/2018 2:27:59 PM
آخرین اخبار