S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 62587
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم

طلاب جهادگر و نیروهای جهادی در هلال احمر از نیروهای اثر گذار در کاهش آسیب ها هستند

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طلاب جهادگر و نیروهای جهادی در هلال احمر از نیروهای اثر گذار در آسیب ها می باشند و خوشبختانه در قم به لحاظ حضور طلاب جهادگر از ظرفیت های بالنده ای برخوردار هستیم.
شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 10:48
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
طلاب جهادگر و نیروهای جهادی در هلال احمر از نیروهای اثر گذار در کاهش آسیب ها هستند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طلاب جهادگر و نیروهای جهادی در هلال احمر از نیروهای اثر گذار در آسیب ها می باشند و خوشبختانه در قم به لحاظ حضور طلاب جهادگر از ظرفیت های بالنده ای برخوردار هستیم. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/01/201801107007605205_Thum.jpg طلاب,جهادگر,و,نیروهای,جهادی,در,هلال,احمر,از,نیروهای,اثر,گذار,در,کاهش,آسیب,ها,هستند nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی علامه مهری در نشستی با طلاب جهادگر که در مناطق آسیب دیده از زلزله در حال ارائه خدمات هستند عنوان کرد: جمعیت هلال احمر جمعیتی مردم نهاد است و برنامه های مردمی دارد و عمده فعالیت ها بر عهده جامعه است.

وی افزود:یکی از فعالیت های هلال احمر حضور در امور خیر است و در این ارتباط اولین مجمع خیرین هلال احمر در قم تشکیل شد و اساسنامه را از قم فرستادیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی علامه مهری تصریح کرد: تامین جهیزیه در هر مناسبتی یکی از اقدامات مجمع می باشد که این هدایا را به زوج ها تقدیم می کنیم و اخیرا 19 جهیزیه نیز به متقاضیان اهداء شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر شامل اقشار مختلفی می باشند و ممانعتی برای ورود افراد وجود ندارد و در هر طیف و قشر و مذهبی می توانند وارد شوند و بعد از بسیج بیشترین جمعیت جوان در اختیار جمعیت هلال احمر می باشد و این ظرفیتی با ارزشی است.

وی عنوان کرد: همکاری و تعامل مدیریت به همراه تعهد بسیاری از گره ها را در خدمت رسانی می گشاید و این دستاوردها و برکات زیادی به همراه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: جمعیت هلال احمر در طول سال تا شب عید به صورت داوطلبانه به خدمت می پردازد و این نیروهای متعهد در بسیاری از صحنه ها حاضر می شوند.

وی گفت: از امکانات هلال احمر در امور خیر و کاهش آلام و وحدت بخشی و ایجاد آرامش در قالبی خاص می توان بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری خاطرنشان کرد: آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و رئیس هیات مدیره هلال احمر با حضور خود به خدمات مسیری بالنده بخشیدند و چنین شخصیتی با این مسئولیت واقعا منحصر به فرد و یا حضور آیت الله حسینی بوشهری و ...هر یک ظرفیت های بالنده معنوی و دینی و فرهنگی در فعالیت های جمعیت می باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طلاب نیز ظرفیتی ارزشمند در خدمات داوطلبانه می باشند در جهت ارتباط گسترده میان طلاب و مبلغان باید افرادی به عنوان رابط در جهت انتقال موضوعات باشند تا بتوان این ظرفیت را نیز مورد توجه قرار داد.

وی افزود: کار برای جهادگران طلبه تفاوتی ندارد که در چه صحنه ای به خدمت بپردازد در واقع نیروهای جهادی از افتخارات ما هستند اما اگر همین افراد دوره های آموزشی را بپیمایند خدمات بهتری ارائه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری یادآور شد: آموزش نیروها رکن مهمی است افرادی که به مناطق اعزام می شوند اگر با آموزش حضور یابند موثر تر می توانند به خدمت بپردازند.

وی بیان کرد: دوره آموزش ویژه طلاب با حضور مربیان طلبه و روحانیت یکی از پیشنهاداتی است که امیدواریم به زودی اجرایی شود تا با قابلیت های بیشتری از خدمات این عزیزان بهره مند شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: حتی در توزیع کالاها و خدمت رسانی باید طبق آموزش ها عمل شود هلال احمر بیش از 80 هزار چادر برای زلزله زدگان در حادثه اخیر ارسال کرد که با مدیریت توزیع می توانست بسیاری از گله ها را کم کند این مدیریت نیز نیاز به آموزش نیروها داشت.

وی در مورد دیگر فعالیت ها نیز خاطرنشان کرد: 70 خانه هلال در مساجد داریم که تعداد زیادی از آن ها فعال است و این کار ابتکاری هلال احمر به شمار می رود و حتی در برخی موارد جمعیت هلال در امامزادگان و حسینیه ها نیز فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری در پایان متذکر شد: با تشکیل کمیته ها می توان به ارزیابی مسائل پرداخت و گره گشایی کرد امید است داوطلبان هلال احمر با شناخت رسالت سنگین خود در مسیر خدمت گام های بلندی بردارند.

 

1/27/2018 10:48:05 AM
آخرین اخبار