S
Header
photo-camera.png
کد خبر : 62537
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در همایش گلبانگ رهایی

باید در برابر برنامه های اسلام هراسی جوامع غربی ایستاد و هوشیار بود.

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در مراسم گلبانگ رهایی که به مناسبت سالروز صدور دومین پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی در حسینیه پیروان شهدای کربلای شهر ری برگزار شد گفت:باید در برابر برنامه های اسلام هراسی جوامع غربی ایستاد و هوشیار بود.
جمعه 10 آذر 1396 ساعت 18:25
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
باید در برابر برنامه های اسلام هراسی جوامع غربی ایستاد و هوشیار بود. نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در مراسم گلبانگ رهایی که به مناسبت سالروز صدور دومین پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی در حسینیه پیروان شهدای کربلای شهر ری برگزار شد گفت:باید در برابر برنامه های اسلام هراسی جوامع غربی ایستاد و هوشیار بود. http://media.nvhelal.ir//Image/2017/12/201712106262313214_Thum.jpg باید,در,برابر,برنامه,های,اسلام,هراسی,جوامع,غربی,ایستاد,و,هوشیار,بود. nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی که سال ها به عنوان نماینده ولی فقیه در انگلستان و اطریش ریاست مراکز اسلامی لندن و وین را بر عهده داشته در ابتدای سخنان خود با تقدیر از برگزار کنندگان این همایش به تبیین حوادث و حقایق تاریخی از افول مذهب و معنویت در دنیا پرداخت و گفت: مسئله جنگ جهانی اول در ابتدای قرن بیستم ضربه شدیدی بر پیکره ی مذهب وارد کرد

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر سپس به شکل گیری مارکسیسم و مخالفت آن تفکر با مذهب اشاره کرد و خاطر نشان کرد: لیبرال ها نیز با مذاهب سر سازش نداشته و برای حذف آن از بدنه ی اجتماع تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه تا قبل از سال 1979 میلادی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هیچگاه نگاه مثبت و موثری از نقش سازنده ی مذهب در یکپارچه سازی ملت ها در دنیا وجود نداشت افزود: انقلاب اسلامی این تفکر غلط را در سراسر جهان زیر سوال برد و نشان داد که عامل حرکت یکپارچه، منسجم و متحد یک ملت می تواند مذهب و اعتقادات دینی و معنوی باشد.

حجت السلام والمسلمین معزی ادامه داد: همین انگیزه های الهی و معنوی در بدنه ی انقلاب سبب شد تا دنیا بعد از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مذهب را به مثابه یک نیروی موثر در شکل گیری یک حکومت بداند.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر افزود: البته مشاهده تاثیرپذیری ملت از اعتقادات مذهبی و معنوی خود امروز سبب شده است، لیبرالیست هایی که جز به آزادی و رهایی بدون قید و بند نمی اندیشند مانع از گسترش مذاهب و همچنین اسلام در جوامع خود شوند.

وی در بخش بعدی سخنان خود با تکیه بر وجود میلیون ها بستر فاسد در فضای مجازی که در دسترس جوانان اروپایی، آمریکایی و سایر جوانان سراسر دنیا قرار دارد تصریح کرد: این حرکت های ضد دین و متناقض با فطرت پاک بشری است که امروزه مانع از رسیدن چهره ی واقعی اسلام در دنیای غرب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی، با یادآوری این مسئله که اکنون تفکرات منحرف و غلط جوامع اروپایی و آمریکایی نه تنها در برخی از زمان ها علیه مسیحیت نیز حرکت کرده و اساسا با هرگونه مذهبی مخالف است خاطر نشان کرد: این مخالفت علیه اسلام و ممانعت از نشر حقایق آن روز به روز گسترده تر می شود

وی در همین زمینه ادامه داد: هر روز شاهد نشان دادن چهره های واهی از خشونت، ضد آزادی، ضد علم و ضد زن در دین اسلام در سراسر دنیا هستیم که خود دلیل بر داشتن برنامه ای هدفمند برای نابودی دین اسلام است.
نماینده سابق ولی فقیه در انگلستان و اتریش افزود: البته این ذهنیت های غلط و تعمیم آن به جوامع جوان اروپایی و آمریکایی و همچنین ممانعت از رسیدن حقایق واقعی از اسلام و تفکرات سراسر پاکی، عدالت و معنویت آن به همین جوانان در 25 سال اخیر با شکل گیری القاعده تشدید و تاکنون با گروهک های تروریستی و داعش بیش از پیش دیده می شود.
رئیس سابق مرکز اسلامی لندن و اطریش به تبلیغات گسترده در خصوص حذف دین و همچنین علیه اسلام در کشور های اروپایی و آمریکایی اشاره کرد و افزود: احساس تکلیف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص جلوگیری از نابودی فکری آنان سبب شد تا با ارسال نامه ای خطاب به آنان، به تبیین چهره واقعی و روشن اسلام بپردازند.
وی خاطر نشان کرد: اساسا مخالفت جوامع لیبرال با اسلام به دلیل رشد، ترقی و بالندگی روز افزون آن است اما با تمام مشکلات موجود علیه اسلام در اروپا، امروز گرایش به این دین الهی در آن جوامع نیز دیده می شود.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بار دیگر با یادآوری همه ی مقاومت ها در برابر رشد دین اسلام در دنیا تصریح کرد: البته این تلاش ها تاکنون بی نتیجه بوده چرا که امروز اسلام بیش از گذشته در جوامع سراسر دنیا نفوذ کرده است.
وی با اشاره به اینکه باید برای نشان دادن چهره واقعی اسلام در دنیا تلاش کنیم افزود: بی تفاوتی به مخدوش نشان دادن اسلام و مسئله اسلام هراسی نکته ای است که جامعه غرب به دنبال آن است و باید در این خصوص هوشیار بود.
حجت الاسلام و المسلمین معزی در بخش پایانی سخنان خود با تبیین و بازخوانی نامه ی رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی خاطر نشان کرد: همه باید برای به نمایش گذاشتن و حقیقت اسلام در سراسر دنیا با بهره گیری و استفاده از امکانات ارتباطی روز تلاش کنیم.

40059912/1/2017 6:21:00 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2017/12/201712106256536993_Thum.jpg
40059912/1/2017 6:21:00 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2017/12/201712106340199034_Thum.jpg
40059912/1/2017 6:21:00 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2017/12/201712106262313214_Thum.jpg

 

12/1/2017 6:25:43 PM
آخرین اخبار