S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 62535
دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در دیدار با نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر

کمک های فدراسیون در مناطق زلزله زده کرمانشاه پاسخی به اقدامات انساندوستانه هلال احمر ایران در دنیاست

سرویس اخبار
دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر پیش از ظهر امروز با نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 01:08
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
کمک های فدراسیون در مناطق زلزله زده کرمانشاه پاسخی به اقدامات انساندوستانه هلال احمر ایران در دنیاست دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر پیش از ظهر امروز با نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2017/11/201711103504118856_Thum.jpg ,کمک,های,فدراسیون,در,مناطق,زلزله,زده,کرمانشاه,پاسخی,به,اقدامات,انساندوستانه,هلال,احمر,ایران,در,دنیاست nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ، حجت الاسلام و المسلمین معزی در این دیدار با تقدیر از اهتمام فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به منظور کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: کمک های شما به آسیب دیدگان نشان دهنده در کنار هم بودن انسان هاست.
نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر با تاکید بر تاثیر حضور فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در مناطق زلزله زده به منظور کمک به تسکین درد و رنج آسیب دیدگان افزود: از همان ساعات ابتدایی وقوع این حادثه دلخراش، جمعیت هلال احمر با تمام توان و با تکیه بر روحیه معنوی امدادگران و کارکنان این مجموعه به ارائه خدمات امدادی پرداخته است و برای بازگرداندن روحیه امید به آینده و زندگی مصیبت دیدگان تلاش می کند.
 وی با اشاره به اینکه کارکنان و اعضای هلال احمر بر مبنای تکریم کرامت انسان ها به حادثه دیدگان کمک می کنند افزود: در بحران ها و حوادث داخلی و خارجی، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار آسیبب دیدگان بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مسئله کمک به انسان ها، به جمعیت هلال احمر نگاه ویژه ای دارد افزود: تعیین نماینده ای از سوی ایشان در جمعیت هلال احمر ایران نشان دهنده ی این موضوع است.
وی با اشاره به کمک های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم آواره و بی پناه میانمار با پشتوانه کمک های مردمی تاکید کرد: حضور بیش از پیش فدراسیون و جمعیت های بشردوستانه صلیب سرخ در وضعیت کنونی یمن و آسیب هایی که به کودکان آن منطقه وارد می شود ضروریست.
 نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در پایان با تقدیر از حضور دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران، ابراز امیدواری کرد این حضور بتواند برای رفع سریعتر مشکلات زلزله زدگان موثر باشد.
دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در این دیدار با ابراز تاسف و اندوه از حادثه زمین لرزه در استان کرمانشاه و جان باختن و بی خانمان شدن شماری از مردم تاکید کرد: در حقیقت سفر اینجانب به ایران به منظور کمک به تسکین آلام آسیب دیدگان صورت گرفته است.
الحاج اس سی افزود : البته کمک هایی که از سوی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به ایران می شود در واقع بازتاب همه ی خدماتی است که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک جمعیت زبانزد و چشمگیر در بین سایر جمعیت های ملی در سایر نقاط جهان به خوبی ارائه کرده است.
وی در همین زمینه ادامه داد: کمک ایران به مردم آسیب دیده از بحران در یمن و سوریه و همچنین حوادث شرق آفریقا و نپال از جمله این خدمات است.
دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر افزود: به دنبال آغاز برنامه ای جامع و عملیاتی برای کمک به کاهش رنج و سختی زلزله زدگان با کمک جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هستیم.

40060011/29/2017 3:26:58 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2017/11/201711103392693688_Thum.jpg

 

11/30/2017 1:08:36 AM
آخرین اخبار