S
Header
کد خبر : 62463
موج مهربانی جوانان هلال احمر در کمپین #لبیک_به_رهبرم

همه با هم همراه مقام معظم رهبری

سرویس اخبار
کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر با داشتن اعضایی آگاه و توانمند همواره پیشگام نوع دوستی و مهرورزی بودند و این بار در شاکله ی مجامع کانون‌های جوانان، پای در رکاب کمپینی با عنوان #لبیک_به_رهبرم در سراسر کشور در خدمت همنوع قرار گرفته اند.
شنبه 29 مهر 1396 ساعت 19:25
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
همه با هم همراه مقام معظم رهبری کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر با داشتن اعضایی آگاه و توانمند همواره پیشگام نوع دوستی و مهرورزی بودند و این بار در شاکله ی مجامع کانون‌های جوانان، پای در رکاب کمپینی با عنوان #لبیک_به_رهبرم در سراسر کشور در خدمت همنوع قرار گرفته اند. http://media.nvhelal.ir//Image/2017/10/201710105153915501_Thum.jpg همه,با,هم,همراه,مقام,معظم,رهبری nvhelal

 دبیر و اعضای شورای مرکزی مجمع کشوری کانون‌های جوانان در پی کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی به مظلومان فجایع اخیر میانمار که تصویر واقعی مرگ انسانیت و بشریت است، کمپینی با عنوان #لبیک_به_رهبرم و شعار #فستبقوالخیرات در فضای مجازی تشکیل داده تا با پیوستن اعضا جوان سراسر کشور به آن و لبیک گویان به رهبر عزیزمان، به آرمان‌های والای جمعیت هلال احمر جامه ی عمل بپوشانند.یقینا فاجعه میانمار قلب هر انسان سلیم و فطرت‌های پاک جامعه بشریت را آزرده و تضعیف حقوق انسانی و نقض حقوق بشر را در گوش همگان فریاد ‌زده است.

همگی به دور از هر رنگ، نژاد، دین و مذهب، انسان هستیم و باید در راستای حفظ کرامت انسانی و انسانیت گام برداریم.

مجامع کانون‌های جوانان که همواره پیشتاز نوع‌دوستی و مهرورزی بودند با #فستبقوالخیرات در امور انسان‌دوستانه چه در دنیای حقیقی و چه در فضای مجازی از اهداف خود دست برنمیدارند.

حال که این نهال نوپا یک ساله شده به پشتوانه افکاری خدایی و تلاش های صادقانه و داوطلبانه به نهال تنومندی تبدیل شده و به بار نشسته است.

جوانان هلال سرخ با انسجامی مثال زدنی بارها در صحنه های مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن برای باری رساندن به مظلومان و نیازمندان حاضر شده اند و از اصول، اهداف و موجودیت هلال سرخشان دفاع کرده اند.

اعتماد به نسل جوان که در طول یک سال اخیر بارها از سمت مسئولین متبلور شده و نتایج چشمگیری بدنبال داشته، این‌بار نیز بر بلندایِ همراهیِ رهبری گام برمیدارند؛ چرا که جوانان همواره تمام قد پای آرمان‌های والای انسان‌دوستانه خود ایستاده اند.

هرجا که صدای مظلومی شنیده می‌شود، هرجا که انسانیت پایمال می‌شود، حقوق بشریت نادیده انگاشته می‌شود، احترامی ضایع شده و درد و آلامی بر آدمی تحمیل می‌گردد جوانان هلال احمر آنچه در توان دارند طبق دستور خداوند می‌شتابند برای نیکی و نیکوکاری و داوطلبانه از هم سبقت می‌گیرند.

جوانان پیشتازِ نیکوکاری از اهداف خود برای پیوستن به این کمپین می‌گویند:

ابوالفضل امینی هرندی دبیر مجمع کشوری جوانان هلال احمر فردی است که اولین پست اینستاگرامی این کمپین را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

او در این باره می گوید: یکی از پر بازدیدترین خبرهای این روزها که قلب هر انسانی را به درد می آورد، آمار فجایع و انسان کشی های بی رحمانه در میانمار است که به عنوان یک اقدام غیرانسانی ثبت شده و جمعیت هلال احمر نیز با توجه به اصول و اهداف خود، قصد کمک به آسیب دیدگان این حادثه را دارد.

امینی ادامه می دهد: حال که رهبر عزیز و گرانقدر ایران اسلامی با نگاهی ویژه به عموم مردم مسلمان، به مردم مظلوم میانمار از طریق جمعیت مردمی هلال احمر کمک کرده اند ما جوانان هلال احمر با همتی مضاعف و استفاده از تمامی ظرفیت ها خصوصا ساختار شبکه ای مجامع کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در پایان با آرزویی زیبا می گوید: امیدواریم با عنایات منجی عالم بشریت؛ حضرت بقیه الله الاعظم به سوی روزهایی عاری از خشونت و داشتن انسان‌های مهربان و در نتیجه آن جهانی آرام گام برداریم.

مهرداد احمدی دبیر مجمع کانون‌های جوانان استان هرمزگان می گوید: قطعا همیشه حرکات و سخنان گهربار مقام معظم رهبری برای ما جوانان همراه با درس های بزرگ و ارزشمند بوده است. در همین راستا جوانان مهرورز استان هرمزگان در لحظات اولیه تشکیل این کمپین توسط مجمع کانون‌های جوانان به جمع نفرات حاضر در کمپین #لبیک_به_رهبرم پیوستند.

انتشار کمپین در جمع جوانان و مردم با هدف تسریع در کمک به مردم میانمار و قدردانی از رهنمودها وکمک های رهبر معظم انقلاب و روشن تر شدن چراغ کمپین از اهداف اصلی پیوستن خانواده بزرگ هلال احمر بویژه جوانان داوطلب و بشردوست مجمع استان هرمزگان به کمپین #لبیک_به_رهبرم بود.

یقینا ما جوانان داوطلب، نوع دوست و بشردوست ایران اسلامی با توجه به اهداف والای انسان دوستانه جمعیت هلال احمر درهمه حال همیشه یاور مردم مظلوم بوده ایم و حال همه جوانان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به یاد جوانان و مردم میانمار هستند و از هیچ تلاشی برای کمک ویاری آنان دریغ نخواهند کرد.

تشکیل این کمپین در شبکه های مجازی داخلی و خارجی می تواند جرقه ای باشد به بیداری ملت ها وکشورهای دیگر در راستای کمک به مردم میانمار که این روزها چشم انتظار هر نوع کمک و دست یاری هستند.

مهدی جلی زاد شورای مرکزی مجمع کانون‌های جوانان استان آذربایجان‌شرقی می گوید: پس از اعلام خبر کمک رهبر معظم انقلاب به مسلمانان مظلوم میانمار و انتشار خبر تشکیل کمپین #لبیک_به_رهبرم در گروه های مجمع کشوری و استانی به پاس قدردانی از این کمک رهبر و حمایت از مظلومان میانمار، جوانان هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی نیز که همواره جزء اولین‌ها بودند، در همان دقایق نخستین با تاسی از اعضای شورای مرکزی مجمع کانون‌های جوانان به این کمپین پیوستند.

همه ما در این حرکت و کمک به نیازمندان سهم داریم که آن را به بهترین نحو ادا خواهیم نمود چرا که ایرانیان از قدیم بر این باورند، بنی آدم اعضای یکدیگرند.

رویا ذوالفقاری

عضو شورای مرکزی مجمع کانون های جوانان

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر 

 

10/21/2017 7:25:32 PM
آخرین اخبار