Print Logo
هلال احمر استان تهران برگزار کرد شنبه 13 آبان 1402 ساعت 08:13

دوره آموزش ضمن خدمت "جایگاه نماز در آیات و روایات" ویژه کارکنان


دوره آموزش ضمن خدمت "جایگاه نماز در آیات و روایات" ویژه خواهران و برادران همکار در جمعیت هلال احمر استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان تهران، هشتم آبان ماه دوره ضمن خدمت "جایگاه نماز در آیات و روایات" ویژه خواهران و برادران همکار، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر‌ و معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر استان تهران با هدف ارتقای فرهنگ و دانش دینی و آشنایی بیشتر کارکنان با جایگاه نماز در آیات و روایات، در سالن اجتماعات این جمعیت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تهران در آغاز این دوره طی سخناتی، انس و‌ دوستی با نماز را ضرورتی واجب دانست و خاطر نشان کرد:کسی که اهل نماز است در مقابل ویروس های اجتماعی تقویت می شود و ‌انس با نماز یکی از واجباتی است که باید نگاه ویژه ای به این مهم داشته باشیم.

در این دوره دوازده ساعت گواهی آموزشی ضمن خدمت برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد و کسانی که موفق به شرکت حضوری نشده اند نیز می‌ توانند در دوره آموزشی مجازی که هفته آینده برگزار می‌شود شرکت کنند.