Print Logo
یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 20:02

قدردانی نماینده ولی فقیه در هلال احمر از امدادگران و نجاتگران


نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پیامی از ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های امدادگران و نجاتگران هلال احمر در روزهای اخیر، به ویژه امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی و خانواده‌های گرفتار در سرما، برف و کولاک قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر؛

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین معزی به این شرح است: 

بسم ا... الرحمن الرحیم 

صحنه‌های رنج آور وقوع حوادث و آلام طبیعی مختلف در سراسر ایران اسلامی در این ایام به ویژه در روزهای سرد و سخت زمستانی تاثر و اندوه سنگینی را بر انسان وارد می‌سازد. 

در روزهای اخیر علاوه بر کاهش بی‌سابقه دمای هوا و بروز مشقت‌هایی برای هموطنان در سراسر کشور، حادثه تلخ زلزله خوی استان آذربایجان غربی نیز این روزها زندگی بخشی از هموطنان عزیزمان را با رنج و مشقت رو به رو ساخته است. 

آنچه در پوشش امدادی این وقایع تلخ گذشت، چابکی، شجاعت و فداکاری امدادگران و نجاتگران جان برکفی بود که برای التیام‌ بخشی و نجات جان و مال دیگران، همچون گذشته در ساعات اولیه وقوع حادثه در میدان جهاد و خدمت حضور یافته و برگ زرین دیگری در دفتر خدمات بشردوستانه و کمک بی‌منت به هم نوع جمعیت هلال احمر به ثبت رساندند که هرگز از ذهن مردم ایران اسلامی پاک نخواهد شد. 

اینجانب با ابراز همدردی با حادثه دیدگان، مصیبت دیدگان و متاثرین از این حوادث، حضور همه جانبه و حمایت از آنان و در اختیار گذاشتن تمامی امکانات لازم برای شرایط بحرانی را لازم و ضروری می‌دانم. 

همچنین بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از حضور به موقع و صدور دستورات لازم، جهت حمایت و امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر استان آذربایجان غربی ابراز می‌نمایم. 

در پایان بر خود فرض می‌دانم جان‌فشانی و مسئولیت‌پذیری تمام جهادگران عزیز در هر مجموعه و ارگان که در جهت فراهم ‌نمودن بستر آرامش خانواده‌ها صورت گرفته است را ستایش نموده و خالصانه از این ایثارگری‌های‌ بی‌توقع قدردانی کنم. 

بی‌ شک خدمات ارزشمند شما در پیشگاه پروردگار متعال پاداشی جاودانه خواهد داشت. 

 

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر