Print Logo
یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 23:07

تجدید میثاق یک هزار عضو جوان هلال‌احمر با شهدای مقاومت کرمان


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه در ایام گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: به همین مناسبت یک هزار عضو جوان هلال احمری با آرمان‌های شهدای پایتخت مقاومت تجدید میثاق می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این  جمعیت در استان کرمان‌؛ هادی فرشید با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه در ایام گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: به همین مناسبت یک هزار عضو جوان هلال احمری با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان‌های شهدای پایتخت مقاومت تجدید میثاق می‌کنند.

 وی با اشاره به برپایی ایستگاه فرهنگی و فضای دوستدار کودک در محل گلزار شهدای کرمان توسط اعضای جوانان افزود: روزانه بیش از 12 عضو جوان در حسینیه ثارالله، بیت الزهرا، مصلی امام علی (ع) و گلزار شهدای کرمان در ایام گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی حضور دارند.

وی به فعالیت های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه توسط اعضای جوانان در ایام مذکور هم اشاره کرد و گقت: کار با کودک، راهنمایی زائرین گلزار شهدای کرمان، خدمات بهداشتی و سلامت توسط اعضای جوانان ارائه می‌شود.

هادی فرشید تصریح کرد: همچنین قهرمان ملی و سفیر صلح جمعیت هلال احمر با حضوردر استان کرمان در روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با قرائت بیانیه و دویدن نمادین، یاد و خاطره این شهید مقاومت را گرامی و زنده خواهد نگهداشت.