Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 18:20

شهید سلیمانی فرزند عاشورا و درس‌آموخته مکتب سیدالشهدا بود


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پیامی فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی به شرح زیر است : 

بسم الله الرحمن الرحیم 
فرا رسیدن سیزدهم دی‌ماه سومین سالگرد شهادت سردار جان‌فدا "سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی " و یاران وفادارش را گرامی می‌داریم و بر ارواح تابناک آنان درود می‌فرستیم. 

سیزدهم دی ماه یادآور شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی است که دل را در طبق اخلاق گذاشت و همواره بر پیروی از اهل‌بیت علیهم‌السلام پای می‌فشرد. 

‌سردار بزرگ و ستاره فروزان آسمان جهاد که با شهادت خود مسیر ایستادگی را روشن‌تر از همیشه به همگان نشان داد. جان‌فدایی که فرزند عاشورا و درس‌آموخته مکتب سیدالشهدا بود. 

فعالیت‌های خالصانه و بی ریای او در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر بوده است و همین باعث شد که آحاد مختلف مردم با هر نگاهی در فقدان او حزین و اندوهگین باشند. 

اگرچه سه سال از شهادت آن شخصیت ارزشمند می‌گذرد، لیکن فقدان وجود گرانسنگش هنوز بر دل‌ها سنگینی می‌کند. 

لذا ضرورت دارد مکتب این شهید بزرگوار که در راستای مکتب اهل بیت علیه السلام بوده است را با عنوان یک بنیاد فکری و اخلاقی و شاخص به جهانیان معرفی کنیم و شخصیت فراملی و بین‌المللی او را به عنوان اسوه اخلاقی به جوانان بشناسانیم. 

در سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، بار دیگر با آرمان‌های والای سردار دل‌ها در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی تجدید عهد می‌کنیم که در پیروی از ولایت، خدمت به مردم و مستضعفین، مبارزه با استکبار و نظام سلطه بیش از پیش بکوشیم و پاس‌دار خون شهیدان باشیم. 

عبدالحسین معزی 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر