Print Logo
به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 16:16

همایش ملاحظات فرهنگی در عملیات امداد و نجات برگزار می‌شود


نشست علمی-تخصصی «ملاحظات فرهنگی در عملیات امداد و نجات» به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر برگزار می‌شود.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، این نشست علمی-تخصصی با ارائه دکتر مهدی مولایی آرانی، عضو هیئت علمی‌پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دکتر محمدتقی اسلامی، عضو هیئت علمی‌پژوهشگاه علوم و فرهنگ، روز دوشنبه 12 دی ماه از ساعت ۱۵  به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند از طریق لینک http://dte.bz/ethicsconfدر این نشست که  پیش درآمدی به منظور برگزاری همایش علمی اخلاق امدادگری که در اردیبهشت ماه سال آینده برپا می‌شود؛ شرکت کنند.

گفتنی است، که سلسله نشست‌های علمی مرتبط با مفاهیم و اهداف جمعیت هلال‌احمر در آینده نیز با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان ادامه خواهد یافت.   هدف از برگزاری این سلسله‌ نشست‌های علمی-تخصصی این است که اندیشمندان و متفکران حوزه علوم انسانی موضوع‌های اخلاقی مربوط به جمعیت هلال‌احمر را بررسی و تحلیل کنند.

همایش «اخلاق امدادگری» به همت پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری حوزۀ نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ١١ محور فراخوان خود را اعلام کرد. علاقمندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی نشست http://Emdadgari.isca.ac.ir  مقالات خود را برای این همایش علمی ارسال کنند.

3297991/1/2023 10:08:34 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2023/01/202301122654599559_Thum.png