Print Logo
به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر چهارشنبه 7 دی 1401 ساعت 16:15

نشست تخصصی راهکارهای ارتقای اخلاق امدادگری برگزار می شود


نشست علمی-تخصصی «راه کارهای ارتقای اخلاق امدادگری» به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، این نشست علمی-تخصصی با ارائه دکتر حسین دیبا استادیار پژوهشکده اخلاق و تربیت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دکتر مهدی فصیحی رامندی پژوهشگر و نویسنده در زمینه اخلاق کاربردی، روز پنجشنبه ۸ دی ماه از ساعت ١٠ صبح در ساختمان صلح برگزار خواهد شد و پیش درآمدی است به منظور برگزاری همایش علمی اخلاق امدادگری که در اردیبهشت ماه سال آینده برپا می شود.
لازم به ذکر است که سلسله نشست‌های علمی مرتبط با مفاهیم و اهداف جمعیت هلال‌احمر در آینده نیز با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان ادامه خواهد یافت.  
هدف از برگزاری این سلسله‌ نشست‌های علمی-تخصصی این است که اندیشمندان و متفکران حوزه علوم انسانی موضوع‌های اخلاقی مربوط به جمعیت هلال‌احمر را بررسی و تحلیل کنند.
همایش «اخلاق امدادگری» به همت پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری حوزۀ نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ١١ محور فراخوان خود را اعلام کرد. 
علاقمندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی نشست Emdadgari.isca.ac.ir مقالات خود را برای این همایش علمی ارسال نمایند.

454108012/28/2022 5:09:28 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2022/12/202212103929406441_Thum.jpg