Print Logo
دکتر کولیوند شنبه 5 آذر 1401 ساعت 20:33

بسیج شاخص‌ترین عنصر مردم گرایی در نظام مردم‌سالاری دینی است


دکتر کولیوند در پیامی به مناسبت هفته بسیج، این تفکر را شاخص‌ترین عنصر مردم‌گرایی در نظام مردم‌سالاری دینی و نماد اصیل جهاد فی سبیل الله در تمامی میدان‌ها دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، متن این پیام به شرح زیر است

بسیج شاخص‌ترین عنصر مردم‌گرایی در نظام مردمسالاری دینی و نماد اصیل جهاد فی سبیل الله در تمامی میدان‌هاست.

پیشگامی‌بسیج در تمامی جبهه‌ها علی الخصوص عرصه‌های بشردوستانه و خداپسندانه موجب آرامش مردم بوده است و ان شاء الله زین پس نیز به اتکای قدرت بسیجیان پارسا، متفکر، فروتن و فاضل، منافع بی‌شماری از کوثر باطراوت بسیج نصیب امت اسلامی خواهد گردید.

بسیج که از برکات انقلاب اسلامی‌به شمار می‌آید، خود در چهار دهه پس از انقلاب منشا وفور سعادت و نعمت برای مستضعفین و نیازمندان جامعه شده است که این اقدامات خیرخواهانه بسیجیان مستوجب شایسته‌ترین قدردانی‌هاست.

در روز بسیج که یادآور رشادت رزمندگان بسیجی در دفاع مقدس و تلاش خستگی‌ناپذیر آنان در بحران‌ها برای حمایت از مردم آسیب‌دیده است، خدا را هزاران بار شکر می‌گوییم که این یادگار ارزشمند امام راحل، حضرت امام خمینی (ره)، همچنان با صلابت به مردم خدمت می‌کند و به فرموده رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) قطعاً حرکت بسیجی در کشور ما پیروز است.

فرا رسیدن روز بسیج را به تمامی‌بسیجیان بی‌ادعا و تلاشگر تبریک می‌گویم و توفیق و درخشش روزافزون آنان را در کار و زندگی از خداوند سبحان مسئلت دارم.