Print Logo
به مناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان صورت گرفت پنج‌شنبه 19 آبان 1401 ساعت 10:55

افتتاح کانون طلاب هلال احمر در مدرسه علمیه امراللهی قـم


همزمان با سالروز تأسیس سازمان جوانان، مراسم افتتاحیه کانون طلاب مدرسه علمیه امراللهی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در قم، این مراسم  با حضور حجت الاسلام فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قم، مصباحی معاون امور جوانان و کارشناس کانون‌های طلاب هلال احمر استان، حجت الاسلام مؤذنی مسئول امور طلاب در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام اسحاقیان مدیر مدرسه علمیه امراللهی و حجت الاسلام احسانی برگزار شد. 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم در این مراسم با اشاره به این که طلاب می‌توانند نقش مؤثری در تسکین آلام آسیب دیدگان در حادثه‌های طبیعی و غیر طبیعی داشته باشند، گفت: ایجاد حس تعاون و نیکوکاری بین طلاب و کمک به وفاق و همدلی قشر روحانی با اقشار مختلف جامعه، توسعه مشارکت جوانان طلبه در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به جمعیت هلال احمر، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی، از مهم‌ترین اهداف راه اندازی کانون طلاب است. 
در ادامه محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم نقش کانون‌های طلاب هلال احمر در حادثه‌ها و همچنین نحوه عضویت در جمعیت هلال احمر را تشریح کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاقیان مدیر مدرسه علمیه امراللهی نیز در این مراسم  آمادگی خود را به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در این مدرسه و سایر مدارس‌ علمیه اعلام کرد.

40060011/10/2022 10:55:04 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2022/11/202211100404250083_Thum.jpg