Print Logo
شنبه 7 آبان 1401 ساعت 17:31

بازدید نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر از معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی


حجت الاسلام و المسلمین معزی از معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در دفتر معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، از فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در حوزه معاونت مذکور بازدید به عمل آورد و ضمن گفت و گو با دکتر علی سرابی آسیابر، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و مدیران آن حوزه، با کارکنان این مجموعه نیز دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین معزی، از اقدام اداره کل منابع انسانی و تحول اداری و تسریع در صدور احکام و پرداخت مطالبات همکاران و همچنین تلاش ها به منظور به سازی مناسب ساختمان صلح از جمله بهبود وضعیت سقف ها و نور محیط های اداری که نتایج آن باعث افزایش بهره وری و انگیزه کارکنان شده است، از سرپرست اداره کل رفاه و امورعمومی قدردانی کرد.

در بازدید حجت الاسلام و المسلمین معزی از زحمات و فعالیت های کارکنان معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی نیز قدردانی شد.

لازم به ذکر است که دکتر علی سرابی آسیابر نیز در این دیدار با ارائه گزاشی از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های آتی به تفصیل مطالبی را ارائه کردند.