Print Logo
شنبه 5 شهریور 1401 ساعت 19:57

جمعیت هلال احمر داخل کشور و خارج از مرزها به زائران خدمات می‌دهد



رئیس جمعیت هلال‌احمر در برنامه تلویزیونی در مسیر حسین(ع) گفت: جمعیت هلال احمر هم داخل کشور هم خارج از مرزها به زائران خدمات می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ رئیس جمعیت هلال احمر در گفت و گوی زنده با برنامه در مسیر حسین(ع) شبکه افق گفت: در مرزهای شرقی کشور، محورهای مواصلاتی و تمام مرزهایی که زایران تردد دارند بحث امدادونجات به عهده هلال احمر است و امدادگران در مرزها مستقر می شوند و خدمات را با کیفیت مطلوب و بالایی طبق برنامه ریزی ارایه می دهند.

دکتر پیرحسین کولیوند افزود :در مرزهای شرقی کشور، محورهای مواصلاتی و تمام مرزهایی که زایران تردد دارند بحث امدادونجات به عهده هلال احمر است و امدادگران در مرزها مستقر می شوند و خدمات را با کیفیت مطلوب و بالایی طبق برنامه ریزی ارایه می دهند

وی افزود: اساس کار هلال‌احمر بهداشت و درمان در کشور عراق است؛ از نقطه صفر مرزی خدمات را طبق برنامه ریزی مفصلی که کردیم با هدف هم افزایی بالا ارائه خواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد:درمانگاه حضرت امام خمینی در داخل خاک عراق بعد از زرباتیه مستقر کردیم که همراه با سایر مرزها همچون شلمچه پایگاه ها و درمانگاه ها را برای ارائه خدمت به زایران مستقر کردیم.

https://learn.khadem.ir/course/36985