Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر جمعه 7 مرداد 1401 ساعت 14:25

بر سرعت‌بخشی در امر امدادرسانی تاکید کرد


حجت الاسلام و المسلمین معزی در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از استان‌های کشور طی پیامی، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، بر سرعت بخشی در امر امدادرسانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین معزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع سیل و آبگرفتی در روز‌های گذشته در استان‌های مختلف کشور و جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان در کشور موجب تأسف و تأثر گردید . 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان، بر لزوم تسریع و سرعت‌بخشی در امر امدادرسانی و جست‌وجوی مفقودان تاکید می‌نمایم. همچنین از مسئولان امر انتظار می‌رود که با دقت نظر در تمامی ابعاد این حوادث، اقداماتی که باعث پیشگیری از تکرار چنین حوادثی می‌شود را در دستور کار قرار دهند. 

لازم به ذکر است که در این اقدامات موضوع آموزش همگانی در مقابله با حوادث و بلایا نیز بایستی جدی گرفته شود. 

اکنون نیز که چشم عده‌ای از هموطنان مصیبت زده به کمک دستگاه‌های ذیربط دوخته شده است، ضرورت دارد همه ارگان‌های خدمات‌رسان خصوصا جمعیت هلال احمر واجب است که با تمام تجهیزات و امکانات و بسیج نیروهای خود، به رفع مشکلات به وجود آمده در مناطق ‌سیل زده و همچنین جست‌وجوی مفقودان بپردازند. 

در پایان بار دیگر از تلاش همه‌ جهادگران  و دستگاه‌های خدمات رسان خصوصا نیروهای امدادگر و نجاتگر خدوم و همیشه در صحنه‌ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که در این حوادث، همچون حوادث دیگر از دقایق نخست در کنار مردم حضور یافتند، قدردانی می‌نمایم.