Print Logo
به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و با حضور «آیت الله احمد مبلغی» یکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت 18:50

نشست علمی-تخصصی فقه و امداد آسیب دیدگان برگزار می شود


نشست علمی-تخصصی «فقه و امداد آسیب دیدگان» با ارائه و سخنرانی آیت الله احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، در این نشست علمی-تخصصی که روز سه شنبه ۴ مرداد ساعت ۹ صبح در جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد، «آیت الله احمد مبلغی» به تبیین تخصصی موضوع فقه و امداد آسیب دیدگان می‌پردازد. 

در اطلاعیه منتشر شده ویژه این نشست آمده است:« فقه تئوری واقعی و کامل اداره انسان از گهواره تا گور است.اسلام نسبت به تمامی شوون مادی ومعنوی انسان حکم دارد وامداد رسانی یکی از شئون مادی ومعنوی انسان بوده و از مطالبات مهم اسلامی است . در مسیر انجام این واجب شرعی تبیین موضوعات و احکام آن ضروری است، تا ضمن انجام یک وظیفه انسانی؛ با دقت و رعایت ضوابط شرعی، به آن عمق بخشیده و کمال واقعی این رفتار اجتماعی را تضمین نمود و این همان حقیقت و کمال یک امدادرسانی است که ماندگار و اثر گذار در مسیر تحقق انسانیت خواهدبود. 

لازم به ذکر است که مخاطبان می‌توانند این نشست را که دبیر علمی آن را حجت  الاسلام مرتضی سلطانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر بر عهده دارد را از طریق لینک زیر دنبال نمایند.

https://learn.khadem.ir/course/35750