Print Logo
یکشنبه 26 تیر 1401 ساعت 18:21

نشست دختران حاج قاسم با محوریت عفاف و حجاب در شهرکرد برگزار شد


نشست دختران حاج قاسم با رویکرد عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه، جمعی از فرماندهان سپاه، حجت الاسلام و المسلمین جعفری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و بیش از 100 نفر از اعضای این جمعیت در شهرکرد برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان، ایرج کیانی بروجنی در این زمینه گفت: نشست دختران حاج قاسم با رویکرد عفاف و حجاب با حضور بیش از 100 نفر از اعضای این جمعیت به میزبانی جمعیت هلال احمر  شهرکرد برگزار شد .

مدیر عامل جمعیت استان افزود: امنیت و آرامش خاطر از آثار بارز حجاب اسلامی است. انسان در پناه محافظ، احساس آرامش بیشتری دارد حجاب نیز نگهبان زن از نگاه های آلوده و آسیب های احتمالی است که به زن مصونیت و آرامش می بخشد و هر چه این پوشش کامل تر گردد درصد امنیت وحفاظت آن بالاتر می رود.

علی اکبر جعفری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: اعضای جمعیت هلال احمر از افرادی تشکیل شده اند که طبق فرمایشات بزرگان دین، عفاف و حجاب را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

جعفری در ادامه تاکید کرد: امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر اهل کار و کوشش هستند و در انجام تمام کارهای عام المنفعه بی ادعا می باشند چرا که عشق به خداوند در وجود این عزیزان از هر چیزی بالاتر است و همین ارادت عامل انجام فعالیت های بسیار بزرگ بوده است .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه استان ضمن تبریک عید بزرگ غدیر گفت: یکی از بزرگترین افتخارات ما این است که عید جاودانه ای چون غدیر را داریم چرا که حضرت رسول آن را از بزرگترین روزهای مسلمانان نامیده است.

حسینی صدر در ادامه گفت: در انقلاب اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای زنان عنوان نشده است چرا که زنان در کشور ایران بر اساس آموزه های دینی خود آموخته اند که باید با آراستگی کامل خود را در جامعه نشان دهند که یکی از این زینت ها حفظ عفاف و حجاب است که در بسیاری از احادیث و روایات اسلامی از آن نام برده شده است.

حسینی صدر خاطر نشان کرد: زنان در کشور اسلامی ایران باید حریم خود را حفظ کنند چرا که حفظ حریم عامل عظمت و بزرگی آنان خواهد شد، بسیاری از زنان بزرگ تاریخ از جمله حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب(س) موفق به تغییر تاریخ شدند و این کار بزرگ به جزء حفظ کرامت و حریم آنها میسر نمی شد.

صدر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای جمعیت هلال احمر گفت: امدادگرانی که در حوادث قرار می گیرند و به خاطر نجات یک انسان از خود گذشتگی انجام می دهند و از خود حادثه دیده بیشتر استرس و نگرانی دارند چراکه نجات جان این افراد برایشان بسیار مهم است، ایثار و فداکاری نیروهای جمعیت هلال احمر چنان بالاست که تنها خداوند متعال می تواند اجرشان را بدهد .