Print Logo
یکشنبه 12 تیر 1401 ساعت 14:16

پیام نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر در پی زلزله  منطقه جنوب کشور


در پی وقوع زمین لرزه 6.1 ریشتری در مناطق جنوب کشور، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی به مصیبت دیدگان این حادثه دلخراش تسلیت گفت و بر لزوم تسریع و سرعت‌بخشی در امر امدادرسانی و آواربرداری تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین معزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر وقوع زمین لرزه در جنوب غرب کشور و جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان ایران اسلامی، سبب تالم خاطر هم میهنان سراسر کشور شده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان و ملت شریف ایران، آرزوی بهبودی و بازگشت هرچه سریعتر به شرایط عادی برای آسیب دیدگان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

اکنون که چشم عده‌ای از هموطنان مصیبت زده به کمک دستگاه‌های ذیربط دوخته شده است، بر همه ارگان‌های خدمات‌رسان خصوصا جمعیت هلال احمر واجب است که با تمام تجهیزات و امکانات و بسیج نیروهای خود، به رفع مشکلات بوجود آمده در مناطق زلزله زده بپردازند.

در پایان از تلاش همه‌ ارگان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان خصوصا نیروهای فداکار، خدوم و همیشه در صحنه‌ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که موجبات تسهیل در روند امدادرسانی و تسکین آلام مصیبت دیدگان را بر عهده دارند، قدردانی می‌نمایم.