Print Logo
در پیام همدردی نماینده ولی فقیه در هلال احمر به ملت شریف افغانستان شنبه 4 تیر 1401 ساعت 23:21

از عملکرد هلال احمر در ارسال‌ فوری محموله‌های بشردوستانه قدرانی شد


حجت الاسلام و المسلمین معزی در پی‌حادثه دلخراش زلزله شش ریشتری در شهر «خوست» و جان‌باختن جمعی از مردم شریف و مسلمان افغانستان پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین معزی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

جان‌باختن و زخمی شدن تعداد بسیاری از شهروندان افغانستانی در اثر وقوع زلزله، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید و  قلوب ملت‌های اسلامی را داغدار نمود. ملت ایران اسلامی نیز همواره و برادرانه در کنار مردم افغانستان بوده است و در این حادثه نیز با مردم شریف افغانستان ابراز همدلی و همدردی می‌کنند.

خانواده جمعیت هلال احمر نیز همانند آحاد مردم شریف ایران خود را داغدار این حادثه ناگوار می‌دانند و همدرد و شریک غم خانواده‌های ضایعه دیده و عزادار است و آمادگی دارد تا در کنار امدادگران افغانستان برای امدادرسانی و ارسال محموله کمک‌های بشردوستانه و پاسخگویی به نیازهای مردم آسیب دیده خدمت‌رسانی نماید.

اینجانب در پایان بار دیگر، برای جان‌باختگان آرزوی رحمت و رضوان الهی دارم و از عملکرد و تلاش‌های  جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در ارسال سریع محموله‌های بشردوستانه به مناطق حادثه‌‌دیده قدردانی می‌نمایم.

 

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر