Print Logo
به بهانه برگزاری یازدهمین گردهمایی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر شنبه 4 تیر 1401 ساعت 17:25

همایش اخلاق و پویایی(قسمت دوم)


نیروهای اجرایی گردهمائی از مدتها قبل فعالیت های خود را آغاز کرده بودند و زمانبندی همایش، محل برگزاری، اسکان، تهیه بلیط، ایاب و ذهاب، دعوت و هماهنگی با میهمانان ویژه، سخنرانان، تقسیم اتاق ها، هماهنگی بازگشت، پذیرایی، مکان نشستن در سالن اجلاس، تهیه و تنظیم فولدرها و محورهای مورد نظر، تنظیم و هماهنگی جلسه و ... انجام شده بود.

یکی از مهمترین بخش های این گردهمائی نیز، دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بود.

احساس می کردیم امام رئوف خیلی اختصاصی دعوتمان کردند.

همه موضوعات محتوائی و اجرائی منظم، بدون حاشیه و دقیق هماهنگ شده بود و نقصی را نمی توانستی مشاهده کنید.

نکته جالب این که وقتی عصر دوشنبه و پس از پایان اجلاس به دلیل تاخیر و کنسلی پرواز مقرر شد دیر وقت باز به محل اقامت بازگردیم، همکاران اجرایی حوزه نمایندگی ول فقیه در هلال احمر بار دیگر با خوشروئی و علیرغم همه موانع، هماهنگی های لازم را برای اسکان میهمانان به انجام رساندند و نمی گذاشتند آب از آب تکان بخور.

لطیف ترین و عارفانه ترین سکانس سفرمان، شادی و شوق زاید الوصف علی آقای مرادی، جوان بیست و اندی ساله حوزه نمایندگی بود که با کت و شلوار سرمه ای،  شخصیت خاص و ویژه ای پیدا کرده بود.

به خاطر کنسلی پرواز و دیدار و زیارت مجدد امام مهربانی ها بیش از همه خوشخال بود که می تواند بار دیگر به توفیق زیارت نائل گردد .

مجید آقای معزی مشاور نماینده ولی فقیه و مدیر کل حوزه نمایندگی، به عنوان مسئول و مدیر این همایش بدون اغراق در کمال دقت برنامه ها را دنیال می کرد و صمیمانه با دوستان روحانی و بی نقص و حاشیه رفتار می کرد و با راهبری دقیق تیم منسجم موفقیت های ارزشمندی در این دوره از اجلاس رقم خورد.

دست مریزاد به همه دوستان عزیز در حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر

ادامه دارد

سید محمدطه نعیمائی موسوی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه علمی - کاربردی هلال احمر