Print Logo
از سوی نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر شنبه 28 خرداد 1401 ساعت 16:14

یازدهمین گردهمایی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان‌ها و سازمان‌ها برگزار می‌شود


یازدهمین همایش مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احنر استان‌ها و سازمان‌ها در مشهد مقدس و به میزبانی استان خراسان رضوی، روز یکشنبه ٢٩ و ٣٠ خردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در این همایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه، دکتر یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر، معاونین حوزه نمایندگی و ٣٢ نفر از مسئولان  دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استانها، شرکت کنندگان ضمن  تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و راهکارهای عملی به تبادل تجربیات و نقطه نظرات خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است این گردهمایی ٢ روزه در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سراسر کشور برگزار خواهد شد. 

مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان‌ها، در این گردهمایی ضمن حضور در برنامه هایی همچون جلسات هم اندیشی و پرسش و پاسخ و ...، پیرامون فعالیتهای فرهنگی و امور شرعی و ابلاغ و بررسی دستورالعمل های مربوطه پیشنهادات، نقطه نظرات و برنامه‌های خود را ارائه خواهند نمود.

همچنین در این گردهمایی ٢ روزه دیدار  با مسئولان استانی رضوی و نیز انعقاد تفاهم نامه با حوزه علمیه خراسان رضوی پیش بینی شده است.

13349236/18/2022 4:13:39 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2022/06/202206103159448553_Thum.jpg