Print Logo
یکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت 07:18

قدردانی نماینده ولی فقیه در هلال احمر از امدادگران حادثه متروپل


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیامی از ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سانحه متروپل قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین معزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش ساختمان متروپل که منجر به جان‌باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان ایران اسلامی شد، کشور را در غم و اندوه فرو برد. 

متروپل آبادان زخمی عمیق بر دل مردم مومن ایران اسلامی است. اگر چه این غم جانکاه به سختی به باور می‌نشیند، اما در برابر این مصیبت عظیم چاره‌ای جز صبر نیست.

 این حادثه ناگوار با تمام مرارت‌ها و تلخی‌ها، صحنه‌ای از ایثار و جانفشانی فرزندان شجاع و دلاور ایران اسلامی خلق کرد که برای نجات جان هموطنان جان خود را نثار کردند. در این فاجعه جانگداز، بار دیگر چابکی، شجاعت و فداکاری انسان‌هایی جان برکف برای التیام‌بخشی و نجات جان و مال دیگران، برگ زرینی در تاریخ فداکاری ملت ایران ثبت کرد که هرگز از ذهن مردم این سرزمین پاک نخواهد شد.

این حضور همیشه در صحنه و آمادگی شما امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی نشان می‌دهد که برای کمک به انسان‌ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، با یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می‌کنید.

 از تلاش همه نجاتگران، امدادگران، آتش‌نشانان و واحدهای پزشکی، انتظامی و نظامی به ویژه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب‌دیدگان شتافتند، قدردانی  می‌نمایم و به نهادهای مسئول توصیه می‌کنم که اولا انسجام و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف کمک‌رسان را تقویت کنند و ثانیا با برنامه‌ریزی کارشناسانه از  تکرار چنین حوادث تلخی جلوگیری نمایند.

اینجانب در پایان بار دیگر بر خود فرض می‌دانم جان‌فشانی و مسئولیت‌پذیری شما جهادگران عزیز را ستایش نموده و خالصانه  از این ایثارگری‌های‌ بی‌توقع قدردانی می‌نمایم. 

بی‌شک خدمات ارزشمند شما در پیشگاه پروردگار متعال پاداشی جاودانه خواهد داشت.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر