Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت 18:12

ما مدیون خون شهدا هستیم


حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در سفر به استان آذربایجان غربی، از یادمان شهدای گمنام پیرانشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به شجاعت‌ها و فداکاری‌های شهدا در هشت‌ سال دفاع‌مقدس، امنیت، آرامش و اقتدار کنونی کشور را مرهون رشادت‌ها و جانبازی‌های آنان دانست. 

وی «دفاع مقدس» را از پرافتخارترین برگ‌های تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان با شروع جنگ هشت ساله در ٣١ شهریور ماه ١٣۵٩ یقین داشتند می‌توانند نظام اسلامی ایران که ١٩ ماه از آن می‌گذشت را از میان بردارند، اما این ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تقدیم  هزاران شهید و هزاران جانباز دشمنان خود را شکست می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی افزود: با ایستادگی و مقاومت رزمندگان دلیر در جریان جنگ تحمیلی نه تنها رژیم صدام شکست خورد بلکه استکبار جهانی هم در حرکت‌های سیاسی مقهور قدرت ملت ایران شدند.

وی یادمان شش شهید گرانقدر این گلزار را نمادی از اراده و ایستادگی ملت ایران دانست و تصریح کرد: در همه حال، قدردان مقام شهدا و جانبازان هستیم و به رشادت‌های این جان بر کف افتخار می کنیم.

بنا به گفته نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر دشمنان نظام اسلامی تصمیم گرفته بودند تا با دسیسه‌ها و نقشه ‌ای شوم براندازی از ادامه حیات آن جلوگیری کنند، لیکن مردم کشورمان با رشادت، فداکاری و هوشیاری در برابر این توطئه‌ها ایستادند.

4006006/1/2022 5:17:31 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2022/06/202206103056574919_Thum.jpg