Print Logo
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت 17:26

دهه کرامت، بهترین فرصت برای اندیشه در کرامات اهل بیت (ع)


نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر، فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) را به عموم هموطنان تبریک و تهنیت گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین به شرح زیر است

هفته کرامت را به مردم مومن ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم. این ایام مبارک و گرامی با اولین روز  ذیعقده و ولادت سراسر نور و شادی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، کریمه اهل بیت و شفیعه روز جزاء  آغاز و در یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده و پرنور هشتمین حجت خدا، امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) پایان می‌یابد، ایامی گرامی که دهه کرامت نامگذاری شده است. امید است تا در سایه عنایات خاصه پروردگار در این ایام، توفیق بهره‌مندی از فضائل این روزهای سعید شامل همگان گردد. همچنین روز دختر را که به احترام میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)  کریمه اهل بیت به این نام مزین گشته است را گرامی می‌دارم و بر دختران مومن و متدین ایران اسلامی تبریک گفته و توفیق روزافزون خداوند منان را برای آنان مسئلت دارم

در این دهه، عطر شمیم رضوی و فاطمی در سراسر کشور می‌پیچد و زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل بیت (علیه‌السلام)، حرکت به سوی مصون سازی جامعه از هجمه فرهنگی و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی خواهد بود.

این دهه، فرصت مغتنمی برای تقویت محبت و تمرین کریم بودن برای همه بشریت است. یقیناً بهره‌گیری از صفات ارزشمند اهل بیت (علیه‌السلام) همچون بخشش، رأفت، مهربانی و گذشت نه تنها روحیه متعالی برای انسان به ارمغان می‌آورد، بلکه در جامعه کنونی نیز یک نیاز محسوب می‌شود. زمانی که انسان اساس زندگی خود را بر پایه حفاظت از کرامت انسان‌ها گذارد، جامعه‌ای الهی شکل می گیرد که برخوردهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی رضوی می‌تواند الگوی کاملی از این مسئله باشد و مورد توجه قرار گیرد.

در پایان، بار دیگر فرارسیدن این دهه گرامی را به مسلمین جهان و ملت سرافراز و ولایت مدار ایران اسلامی، خصوصا کارکنان، داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر  تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از عموم هموطنان خواستارم در مناجات‌های خالصانه، امدادگران پرتلاش و داوطلبان نجیب جمعیت هلال احمر را در پیشگاه پروردگار مشمول دعای خیر خویش قرار دهند.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر