Print Logo
حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در سفر به آذربایجان غربی: سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 19:51

برادران باکری افتخار آذربایجان هستند/ ادای حق شهدا با پیشرفت در سبک زندگی اسلامی ممکن می‌شود


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر صبح امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۱، به استان آذربایجان غربی سفر نموده و با حضور در گلزار شهدای ارومیه به شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی با حضور در گلزار شهدای ارومیه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سرداران شهید استان آذربایجان غربی و مجاهد نستوه استان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی گفت: غلامرضا حسنی مرد خستگی ناپذیر دفاع از اسلام و انقلاب بود که در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از علوم دینی و اخلاق اسلامی توانست در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی ایستادگی نماید.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: مرحوم حسنی با پیروی از احکام اسلامی و سبک زندگی اسلامی زندگی می‌کرد که باید راه و روش این مجاهد نستوه را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی همچنین در وصف سرداران شهید باکری گفت: علی، مهدی و حمید باکری سه برادری هستند که همواره افتخار آذربایجان بوده و خواهند بود؛ آنها جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی فدا کردند تا ما امروز در امنیت کامل زندگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر همچنین خاطر نشان کرد: شهدا زنده هستند و ما هرچه داریم به برکت خون همین شهدا است، ما باید با پیشرفت روز افزون در زمینه های علمی، فرهنگی، پژوهشی و سبک زندگی اسلامی و انقلابی، وظیفه و حقی که بر گردن ما دارند را در قبال خون شهدا ادا کنیم.

60810805/31/2022 7:47:58 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2022/05/202205106536880164_Thum.jpg