Print Logo
دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 18:19

تجلیل از کارکنان بخش خدمات هلال احمر خوزستان


به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان، حجت الاسلام محمد انصاری نماینده ولی فقیه در هلال احمر و شعبانی سرپرست جمعیت هلال احمر استان خوزستان، از کارکنان بخش خدمات این جمعیت تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در ابتدای این نشست، میهمانان به طرح برخی مشکلات کاری در حوزه فعالیتی خود پرداختند و در ادامه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر با تبریک روز کار و کارگر گفت: شما در این جایگاه و کسوتی که قرار گرفته اید مورد توجه و لطف پروردگار هستید و خداوند شما را دوست دارد و این بزرگترین و شاید امیدوارکننده ترین مولفه برای شما باشد و بدانید خدا همیشه نگاهش به کارگر معطوف است.⁣
حجت‌الاسلام انصاری⁣ افزود: پیامبر خدا و اهل بیت(ع) قشر کارگران را دوست داشتند و خود اهل بیت(ع) در واقع کارگری می‌کردند. آن بزرگواران همیشه این مسئله را به عنوان یک افتخار می دیدند و افتخار می کردند و پیامبر می فرمایند: خدا رحمت کند کسی را که کاری انجام می دهد و درست انجام می دهد. ⁣
وی افزود: بحث کار و کارگری بسیار مهم است و باید ما به سهم خود هر اقدامی که از دستمان بر می آید انجام دهیم و با این نگاه مثبتی که در  مجموعه وجود دارد ان شاالله شاهد تحولات خوبی در این زمینه باشیم.
وحید شعبانی نیز در بخشی از این برنامه گفت: انقلاب اسلامی و در رأس آن مقام معظم رهبری به مقوله کار و کارگر اهمیت ویژه ای می دهد و رهبر معظم انقلاب در سال های متمادی در جمع کارگران قرار گرفته و پای صحبت این قشر پر تلاش و زحمت کش می نشینند و از نظرات طرح شده استفاده می کنند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: بنده به عنوان عضوی از خانواده هلال احمر از یکایک شما عزیزان و تلاشی که به خرج می دهید تشکر می کنم. 
در پایان این نشست با اهدای شاخه های گل از تلاش کارکنان بخش خدمات هلال‌احمر خوزستان تقدیر شد.