Print Logo
با صدور پیام و در آستانه عید بزرگ مسلمانان یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 ساعت 17:43

نماینده ولی فقیه در هلال احمر فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفت


در آستانه عید سعید فطر و پس از یک ماه بندگی و روزه داری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، این عید بزرگ را به تمامی مسلمانان، روزه داران و به ویژه اعضاء هلال احمر تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه، متن پیام تبریک حجت الاسلام‌والمسلمین معزی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
الْحمْد للّه علی ما هدینا وله الشّکْر علی ما اوْلینا»
خدای بزرگ را سپاسگزاریم که ماه رمضان را والا و شکوهمند و برتر قرار داد و در آن، قرآن کتاب زندگی را فرو فرستاد تا راهنما و روشنگر راه هدایت و رستگاری از گمراهی باشد. عید فطر، عید بزرگ الهی است ، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس و سپاسگزاری به درگاه خداوند منان است، روز بازگشت به فطرت پاک انسانی.
در عید سعید فطر عاشقان باری تعالی در بهار قرآن، خالصانه، آوای توحید و بندگی سر می دهند تا برات عمل از درگاه پروردگار گیرند و دریای بیکران رحمت لایزال الهی را سپاس گویند.
امید است در پرتو عنایات حق تعالی، یک ماه عبودیت همه بندگان پرهیزگار، مورد قبول درگاه احدیت واقع شود. در پایان، عید سعید فطر را به پیشگاه مبارک حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری دام ظله العالی و مردم بزرگوار ایران بویژه اعضا و کارکنان گرامی جمعیت هلال احمر تبریک و شادباش عرض می‌کنم و برای همگان توفیق خودسازی و خدمتگزاری به مردم را از ایزد منان مسالت دارم.
عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران