Print Logo
پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:10

پیام نماینده مقام معظم رهبری در هلال‌احمر در آستانه روز جهانی قدس


نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که به تدبیر حضرت امام خمینی (ره)، روز جهانی قدس نامگذاری شده است، ضمن دعوت از ملت بزرگ ایران برای پاسداشت با شکوه این روز مهم و تاثیرگذار، بر تحقق وعده الهی در آزادی قدس شریف تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سالیان متمادی است که از آوار مصائب و آلام ددمنشانه، بی‌رحمانه و ظالمانه رژیم غاصب  صهیونیستی بر سر قدس، اولین قبله مسلمانان جهان می‌گذرد. اگر چه امروز صدای تپش قلب جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر از مسجدالأقصی شنیده می‌شود، سرزمینی مقدس که با وجود حضور ننگین اسرائیل خبیث و هم دستان آلوده به جنایتش، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را تجربه  می‌کند و با اراده‌ای مثال زدنی و با دستان خالی به مقابله با رژیم تا بن دندان مسلح و ظالم اشغالگر سرزمینش می‌پردازد. مقاومتی که پیامی روشن برای هر آزادی خواه در پهنه گیتی خواهد داشت و آن نابودی ظلم و ظالم است.
روز قدس تجلی گاه اراده استوار و تزلزل ناپذیر امت‌های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار است و بدین گونه همبستگی، اتحاد و همدلی مسلمانان عدالت جوی جهان در این روز، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته ساخته و اهداف به حق مسلمانان در آزادی قدس را به سرانجام می‌رساند. 
در این روز بزرگ که به فرموده امام خمینی (ره) نه تنها روز قدس که روز و نماد مقابله مستضفین جهان با ابرقدرت های زورگو و مستکبران است، بشردوستان و صلح طلبان عضو جمعیت هلال احمر، بزرگترین سازمان نوع دوست مردم نهاد ایران اسلامی نیز در کنار آحاد مردم به صحنه خواهند آمد تا با فریاد مظلومانه ملت بی پناه و بی گناه فلسطین هم صدا شوند.
اینجانب ضمن دعوت از ملت شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر به منظور حضور در این راهپیمایی مهم و تاثیرگذار،  امیدوارم که به عزت خدای عزیز، در آینده نزدیک ذلت نظام سلطه و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را شاهد باشیم.
 
عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر