Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قم خبر داد: سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 12:56

برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی محبوبه الرسول به مناسبت رحلت حضرت خدیجه(س)


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی محبوبه الرسول به مناسبت فرارسیدن رحلت حضرت خدیجه(س)خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت استان قم، حجت الاسلام مهدی فقیه با اشاره به اینکه حضرت خدیجه (س) یکی از شخصیت‌هایی بود که اسلام را زنده نگه داشته و با حمایت‌های مادی ومعنوی خویش از پیامبر اکرم (ص) نقش مهمی را در تثبیت و گسترش اسلام ایفا کرده است، گفت: به منظور پاسداشت و جایگاه این بانوی بزرگوار، جمعیت هلال احمر استان قم، مسابقه کشوری کتابخوانی محبوبه الرسول را برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه کتاب محبوبه الرسول به تالیف مرحوم حجت الاسلام و المسلمین علامه مهری است که در این کتاب به بیان ۴۰ ویژگی از خصوصیات ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) پرداخته است، بیان کرد: کتاب محبوبه الرسول و سوالات مسابقه در قالب نسخه فشرده pdf  در پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان قم قرار گرفته و علاقمندان در سراسر کشور می توانند با پاسخ به سوالات در این مسابقه شرکت کنند.
وی به نحوه شرکت در این مسابقه فرهنگی اشاره کرد و افزود: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می بایست پاسخ ۱۰ سوال مسابقه را در قالب یک عدد ده رقمی بدون فاصله از چپ به راست به شماره پیامکی 30007227002588 ارسال کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم افزود: علاقمندان از ۲۲ فروردین ماه تا ۷ اردیبهشت فرصت دارند در این مسابقه شرکت نمایند.
فقیه ادامه داد: قرعه کشی این مسابقه در ایام عید فطر صورت خواهد گرفت و به مناسبت ۲۵ سال زندگی با برکت حضرت خدیجه(س) با حضرت محمد(ص) به ۲۵ نفر از برندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.