Print Logo
چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 13:48

تشکیل اولین نشست شورای فرهنگی هلال‌احمر خوزستان


اولین نشست شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضور تمامی اعضا در سال جدید تشکیل گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، این نشست با دستور کار بزرگداشت عالم بصیر مرحوم حجة الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی (رحمةالله علیه) رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان و عضو شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر خوزستان و همچنین برنامه ریزی ویژه ماه مبارک رمضان و هفته هلال برگزار شد.
حجت الاسلام انصاری در این نشست، شخصیت حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی را کم نظیر و او را الگوی بی بدیل در استان معرفی و از دست رفتن آن استاد را خسارتی جبران ناپذیر ذکر کرد.
مسئول شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین از ولایتمداری و ذوب در ولایت بودن آن عالم وارسته به عنوان یکی از بارزترین ویژگی های شخصیتی ایشان سخن گفت.
وی در ادامه به اهمیت ماه مبارک رمضان و اهمیت روزه داری پرداخت و از زحمات معاونین و دست اندر کاران در طرح نوروزی تشکر کرد و با اشاره به دستور کار این نشست ضمن استماع نقطه نظرات و پیشنهادهای اعضای حاضر به ارائه پیشنهاداتی در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ تلاوت کلام الله مجید و برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان پرداخت.
از جمله مهمترین مصوبات این جلسه  برگزاری مسابقات و برنامه های قرآنی در سطوح فرزندان پرسنل، امدادگران، نجاتگران و اعضا و همچنین بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی و بررسی ابعاد شخصیتی این عالم خدوم و پرتلاش و جمع آوری کمک های نقدی از میان کارکنان جمعیت هلال احمر خوزستان برای کمک به ایتام در مناطق آسیب پذیر بود که با همت واحدهای مربوطه اجرایی خواهند شد.