Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل: چهارشنبه 17 فروردین 1401 ساعت 02:51

ماه رمضان، ماه میهمانی خدا و فرصت ارزشمند رشد و تعالی است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و فرصت ارزشمند رشد و تعالی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان اردبیل، حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا در جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان با بیان این مطلب افزود: ماه رمضان، ماهی است که به میهمانی خدا دعوت شده ایم که اول آن رحمت، وسط آن مغفرت الهی و آخر آن اجابت دعا و آزادی از آتش جهنم است.
وی با بیان اینکه قرائت قرآن در ماه رمضان بسیار تاکید شده است، افزود: خواندن یک آیه از کتاب الهی در ماه رمضان مانند آن است که یک ختم قرآن در ماهی دیگر انجام یافته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: هر چقدر کار فرهنگی انجام شود، باز هم جای کار در این حوزه وجود دارد.
عزت اله ضربی افزود: کارهای فرهنگی در همه رویکردها موثر است و همه کارهای انجام شده توسط جمعیت هلال احمر به نوعی کار فرهنگی است و جامعه به این کار و نگرش فرهنگی نیاز دارد.

به مناسبت ماه مبارک رمضان، فضاسازی محیطی، قرائت ادعیه ماه رمضان و بارگذاری در شبکه های مجازی، ارائه کمک های مومنانه و برپایی سفره های افطار، برگزاری جلسات احکام، سیری در نهج البلاغه، ختم قرآن و ... از برنامه های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این ایام نورانی می باشد.