Print Logo
پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 08:36

پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
نیمه شعبان زادروز دوازدهمین ستاره اختر تابناک آسمان امامت، عدالت گسترِ عالم، موعودِ رهایی‌بخشی است که از پسِ افق‌های تباهی بشریت طلوع خواهد کرد و روشنای طلعتِ جهان خواهد شد؛ این عید سعید و فرخنده بر تمامی منتظران در سراسر گیتی و همه مظلومان زمین مبارک و خجسته باد.  
به یقین شناخت منجی عالم بشریت و زمینه‌سازی جهت ظهور، می‌تواند منجر به نجات و رستگاری انسان‌ها گردد و آنان را از ظلمت و گمراهی رهایی بخشد و جهان را از عدل و داد لبریز نماید.
در این روز عزیز این مساله باید یادآور شد که انتظار حقیقی یعنی کوشش و تلاش برای اصلاح آینده جهان، یعنی فراهم کردن بستر ظهور، این نگاه به تلاش و کار نیاز دارد. تلاش منتظر در این سبک زندگی بر این است تا براساس توانایی و مسئولیت‌های خود به سمت کمال و شکوفایی گام بردارد و از سوی دیگر منتظر حقیقی می‌داند برای چه هدفی تلاش می‌کند و این دانستن، انگیزه آشکاری را به وجود می‌آورد تا سبک زندگی منتظرانه پویا و هدفمند شود.
ملت ایران اسلامی با این باور و با هدایت عالمان روشن اندیش جهان تشیع در آماده‌سازی زمینه ظهور تلاش می‌کنند که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «بزرگ‌ترین وظیفه منتظران امام زمان این است که از لحاظ اخلاقی، اعتقادی، عملی و عاطفی با مؤمنین و همچنین برای پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند.»
اینجانب فرارسیدن این عید سعید و همچنین روز سربازان گمنام را به مسلمین جهان و ملت سرافراز و ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
 
عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران