Print Logo
یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 15:01

پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار


حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن پیام نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
اعیاد سعید شعبانیه را به مردم مومن ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم. 
این روزهای مبارک و گرامی، ایام ولادت‌‌ سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام)، امام سجاد (علیه السلام) و نیز میلاد ستارگان تابناک خاندان امامت؛ ابوالفضل العباس (علیه السلام) است. امید است تا در سایه عبادات خاصه ماه شعبان توفیق بهره‌مندی از فضائل این ایام سعید شامل همگان گردد.
همچنین روز پاسدار و روز جانباز را که به احترام میلاد با سعادت این دو بزرگوار به این نام مزین گشته است را گرامی می‌دارم و بر پاسداران و جانبازان سرافراز و مردم مومن و متدین ایران اسلامی تبریک گفته و توفیق روزافزون خداوند منان را مسئلت دارم.  
در این روزهای عزیز این نکته را بایستی یادآور شد که پاسداران و جانبازان  این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و متجاوزان را درس عبرتی دادند که تا ابد در حافظه تاریخ ماندگار خواهد ماند. امروز امنیت و آرامش در ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانبازی آن دلاور مردان و شیر زنانی است  که با نثار جسم و جان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادند و مردانه از این آب و خاک دفاع کردند.
در پایان اینجانب، بار دیگر فرارسیدن این اعیاد سعید را به مسلمین جهان و ملت سرافراز و ولایت مدار ایران اسلامی، خصوصا کارکنان، داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر که در دو سال گذشته خالصانه در مقابله با شیوع ویروس کرونا مجاهدت کردند و در رزمایش‌های مواسات و همدلی مومنانه فعالیت نمودند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از عموم هموطنان خواستارم در مناجات‌های خالصانه ماه شعبان، امدادگران پرتلاش و داوطلبان نجیب جمعیت هلال احمر را در پیشگاه پروردگار مشمول دعای خیر خویش قرار دهند.
 
عبدالحسین معزی 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر