Print Logo
با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر زنجان یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 23:12

خانه هلال انجمن بیماران ام اس افتتاح شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خانه هلال انجمن بیماران ام اس این استان با هدف توسعه آموزش و ارتقاء تاب آوری افتتاح شد. به
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، دکتر  سید قاسم موسوی در آئین افتتاح این خانه هلال ضمن اشاره به روزها و ایام نورانی بزرگداشت چهل و سومین دهه مبارک فجر افزود: با قوت به اهداف تعیین شده از شکل گیری انقلاب رسیده ایم.
وی یادآوری کرد: فعالیت انجمن خیریه بیماران ام اس در جهت حل مشکلات این بیماران بسیار  ارزشمند است و همواره در کنار انجمن هستیم و محدودیتی در خصوص کمک های دارویی و درمانی به بیماران ام اس نداریم و ارتباط خود را توسعه و تقویت خواهیم کرد. 
موسوی ادامه داد: در تلاش هستیم تا داروهای تخصصی نیز در داروخانه هلال احمر استان زنجان برای بیماران ام اس ارائه شود.
وی اظهارداشت: داروهایی که قیمت بالایی دارند در حمایت از بیماران و عرضه خدمات در داروخانه هلال احمر  تا ۹۰ درصد هزینه را برای بیماران جبران خواهد کرد.
مدیر عامل  جمعیت  هلال احمر  استان زنجان با بیان اینکه هر سازمان ‌ و انجمنی پتانسیل ها و نقاط ضعفی دارد گفت: می توانیم با  هم افزایی خدمات بهتری را به بیماران ام اس  ارائه  دهیم و خانه هلال بهانه ای برای ارتباط بیشتر با انجمن ام اس است و پای ثابت تمامی خدمات امداد و نجات  در سطح کشور هلال احمر است.
وی تاکید کرد: با توان و ظرفیت خیرین در هلال  احمر خدمات را بیشتری را به هموطنان ارائه می دهیم ضمن آن که هرچه میزان‌ تعامل و همکاری بیشتر باشد می توانیم خدمات مطلوب تری را به لحاظ کمی و کیفی ارائه نمائیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، ارتقاء تاب آوری و ایجاد آمادگی در برابر حوادث و بلایا را مهمترین عامل راه اندازی خانه هلال دانست و  خاطرنشان کرد: در تلاش برای ارائه آموزش های  رایگان هلال احمر برای بیماران ام اس و خانواده های آنها هستیم.
وی به جذب‌  اعضای  داوطلب به هلال احمر  هم اشاره کرد و تاکید کرد: با اشتیاق اعضای علاقه مند که تمایل به ارائه خدمات در هلال احمر  را دارند به عنوان داوطلب جذب می کنیم و اگر توانمندی های خود را یک جا تجمیع کنیم می توانیم خدمات قابل توجهی در ارائه خدمات توانبخشی به بیماران ارائه دهیم.
مسئول انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان هن افزود: در این مجموعه کلاس های مختلفی برای بیماران تحت پوشش انجمن برگزار می شود. مسائل مالی از جمله هزینه های دارو در کنار مشکلات بیماری، رنج بیماران ام اس را چندین برابر می کند.
صالحی ادامه داد: در حال حاضر  ۹۶۰ بیمار در سطح استان زنجان تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران ام اس هستند و برای اعضاء در رشته های مختلف وزرشی برنامه های متنوعی اجرا می شود