Print Logo
پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 ساعت 10:23

دعوت نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر از مردم برای مشارکت در گرامیداشت 22بهمن


حجت‌الاسلام‌ و المسلمین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران برای مشارکت در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه،‌ متن پیام نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران به‌ یقین یکی از بزرگترین و مردمی‌ترین رخدادهای تاریخ است. چهل‌ و سومین سالگشت پیروزی این نهضت مردمی را به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم بزرگوار و حق‌جوی ایران‌ زمین و همه ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌ طلب جهان تبریک و شادباش می‌گویم.

این انقلاب، یک جریان عظیم فرهنگی به شمار می‌آید که اصلی‌ترین پیام آن بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اندیشه و اخلاق الهی است. انقلابی که دگرگون‌کننده ارزش‌ها و پدیدآورنده مفاهیم ‌نوین انسانی و احیاءکننده معارف دین در جامعه بود و مادام که این ارزش‌ها برقرار و  جاری است انقلاب تداوم خواهد داشت. 

این روز عزیز از این حیث ویژه است که جبهه ظلم و کفر همه توان خود را برای متوقف ساختن مسیر این انقلاب مردمی و فاصله انداختن بین مردم و آرمان‌های اصلی انقلاب به کار گرفته‌اند تا مگر در این صف خروشان و اراده آهنین خللی وارد آید.

برای برافراشته ماندن پرچم جمهوری اسلامی ایران که پرچم باورها، ارزش‌ها و فرهنگ ارجمند اسلام و ایران است، باید هم‌چون گذشته بر استواری و همبستگی پای فشاریم و بر آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ایستادگی کنیم، باشد که آن را به دست مصلح کل، امام عصر(عج) بسپاریم.

مردم آگاه، عدالت‌خواه و مجاهد ایران در همه مراحل پیروزی انقلاب اسلامی همواره خالصانه از بذل جان و مال خود برای برافراشتن پرچم اسلام و مبارزه با ظلم و استبداد و جهالت دریغ نکرده‌اند. حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر ‌و جوان، زن‌ و مرد از همه اقشار و صنوف به‌ویژه آزادگان و محرومان جامعه و جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس در بزنگاه‌های تاریخی گواه روشنی بر این حقیقت است.

اگر چه در دو سال اخیر فراگیری بیماری و شرایط خاص سبب شده است، راهپیمایی شکوهمند بیست‌ و دوم بهمن به صورت‌های متفاوت برگزار شود، اما عهد مردم با انقلاب و ارزش‌های متعالی آن جاودانه است.

اینجانب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر به مردم شریف ایران به ویژه به خانواده  جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سازمان‌های وابسته و خانواده‌های محترم آنان تبریک و تهنیت می‌گویم و از عموم مردم بزرگوار ایران به‌ویژه اعضای جمعیت هلال‌احمر برای مشارکت در گرامیداشت 22بهمن دعوت به عمل می‌آید.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر