Print Logo
دوشنبه 11 بهمن 1400 ساعت 11:52

پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت فرارسیدن دهه فجر


حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.
 پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه ،‌ متن پیام نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بدین شرح است:
 
ایام الله دهه فجر چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز شده است؛ این ایام الله ، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، از استبداد طاغوتیان رها یافته و فریاد خدا خواهی، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‏انداز کرده است. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت با پایمردی و ایستادگی در مقابل هیمنه استبداد و استکبار جهانی تجلی یافت و برگی جاودانه از حماسه عدالت خواهی و استکبار در تاریخ به یادگار گذاشت.
انقلاب اسلامی ایران منادی ارزش‌های دینی و فرهنگی و احیا کننده ارج  و مقام انسانیت است. انقلابی شکوهمند که در پرتو اعتقاد مردم به رهبری امام خمینی و تکیه بر ایمان به خدا، خودباوری و ایثار زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر بستر دین و اخلاق گردید و در  ادامه با هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای منشاء تحولات عظیم و تاریخ‌ساز بسیاری گردید و نور امید را در دل انسان‌های عدالتخواه و جویای معنویت در سراسر جهان برافروخت.
امروز نیز با گذشت چهل‌وسه سال از پیروزی انقلاب اسلامی،گفتمان منحصر به فرد این انقلاب که مبتنی بر اصول و مبانی ارزش‌های اسلام رحمانی و شاخصه‌هایی چون" حق‌طلبی "و "ظلم‌ستیزی" است به یک حقیقت زنده و الهام بخش تبدیل گردیده است. 
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهداف والای انسانی و ارزش‌های گرانقدر فرهنگی خود، نقشی بی‌بدیل در ترویج ارزش‌های انسانی، روحیه تعاون و امدادگری، و فرهنگ صلح و دوستی ایفا می‌کند. در چهل و سومین سالگرد انقلاب، خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر نیز همراه با مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با آرمان‌های امام راحل (ره) و ارواح طیبه شهدا پیمان دوباره می‌بندد و با گام‌های استوار در مسیر خدمت به ملت شریف ایران قدم بر می‌دارد.
در پایان این ایام الله‌ را  بر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، امت بزرگوار ایران اسلامی، خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب و دفاع مقدس به‌ویژه خانواده ارجمند جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه ایزد یکتا اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و توفیق و تندرستی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را خواستارم.»
 
 عبدالحسین معزی
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر