Print Logo
دوشنبه 4 بهمن 1400 ساعت 20:05

برگزاری نشست هم اندیشی هلال احمر قم و جامعه المصطفی(ص)


با هدف راه‌اندازی خانه هلال و آموزش‌های امدادی و با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر استان قم در جامعه المصطفی العالمیه، نشست هم‌اندیشی هلال احمر استان قم و جامعه المصطفی(ص) العالمیه برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در قم، محمدرضا بهرامی مدیرعامل هلال احمر استان در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این محموعه ارائه کرد و گفت: هلال احمر تمام توان خود را برای  آموزش و ارتقاء سطح دانش طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی(ص) العالمیه، کارکنان و خانواده‌های آنها خواهد گذاشت  و در ارائه‌ آموزش‌های امدادی از مرحله مقدماتی، تکمیلی، تخصصی و تربیت مربی با زبان‌های مختلف آمادگی خود را اعلام می‌کند.

بهرامی افزود: طلاب این مرکز با گواهینامه‌های چندزبانه که هلال احمر صادر می‌کند، می‌توانند در اقصی نقاط دنیا به عنوان سفیران امدادگر خدمت رسانی کنند.

 وی هدف از راه‌اندازی خانه‌های هلال را ارتقاء پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران‌ها به کمک ظرفیت‌سازی و توانمند بودن جوامع محلی به ویژه در خانه‌های هلال و آماده‌سازی آنها برای واکنش اضطراری در برابر بحران‌ها و آگاه‌سازی و توانمندسازی عنوان کرد.

4006001/24/2022 7:59:32 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2022/01/202201109941304457_Thum.jpg

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه از خدمات ارزنده هلال احمر تقدیر و تشکر و آمادگی خود را برای راه‌اندازی خانه‌های هلال و آموزش‌های امدادی به کارکنان و خانواده‌های آنها اعلام کرد.

معرفی رابط جامعه المصطفی به هلال احمر، راه‌اندازی خانه‌های هلال در مراکز وابسته به این مجموعه و آموزش‌های امدادی به کارکنان و خانواده‌های آنان و همچنین اجرای برنامه‌های مشارکتی و مناسبتی در طول سال از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.