Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 17:23

بهترین زنان، پاکدامنان هستند



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بهترین زنان، زنانی هستند که پاکدامن بوده و خود را از نامحرم می پوشانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در اردبیل، حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا در نشست سیره فاطمی و آیین تکریم از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و زن برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: بهترین زنان، زنانی هستند که مهربان، پاکدامن و عزیز در میان اقوام و فروتن در برابر همسرانشان هستند.

وی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام بر جایگاه زنان تصریح کرد: شان بانوان به ویژه بانوان شاغل، حفظ جایگاه مادری و همسرداری است.

حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا با اشاره به اینکه بانوان شاغل وظیفه دو چندان در اجتماع دارند، اضافه کرد: گذشت، ایثار، صبر، وفاداری و... از ویژگی های بانوان است که محیط امن خانوادگی و کاری را ایجاد می کنند.

در این جلسه بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر نظرات خود را بیان کردند و در پایان از آن ها به مناسبت روز زن و ولادت حضرت زهرا (س) با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.