Print Logo
رئیس جمعیت هلال احمر: پنج‌شنبه 30 دی 1400 ساعت 04:42

خدمات شبانه‌روزی نجاتگران به سیل‌زدگان


رئیس جمعیت هلال احمر با بیان این که امداد رسانی به صورت شبانه روز در مناطق سیل زده کرمان ادامه دارد، گفت: تا زمانی که شرایط مردم سیل زده پایدار نشود، خدمات رسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به  نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ دکتر پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: در روزها توسط امداد هوایی و زمینی و در شب ها با توجه به محدودیت تاریکی هوا، امدادگران و نجاتگران از طریق زمینی امداد رسانی و خدمات خود را ارائه می کنند‌.

وی گفت: کمک های خوبی برای هموطنان سیل زده از طرف جمعیت هلال احمر انجام شده و تمام توان خود را برای امداد رسانی انجام خواهیم داد مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

کولیوند بیان کرد: مسیر خیلی از روستاها همچنان مسدود است و از طریق امداد هوایی دسترسی صورت خواهد گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: امداد رسانی در شبانه روز ادامه خواهد داشت و یک محموله ۴۰ تنی هم توسط ارتش تحویل هلال احمر شد و به کرمان ارسال کردیم‌.

کولیوند تصریح کرد: تیم های تخصصی برای تخلیه آب از منازل با تجهیزات مناسب در منطقه حضور و در حال ارایه خدمات هستند.

وی ادامه داد: مردم سیل زده علاوه بر آسیب کسب و کار دچار آب گرفتگی منازل هستند و تمام تلاش عوامل هلال احمر این است که بهترین خدمات را ارائه کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: راه های ارتباطی دچار مشکل است اما آب و برق وصل و نیازهای تغذیه ای هم توسط عوامل هلال احمر با فراهم کردن مواد زیستی و اغذیه ای انجام شده است.

وی افزود: تا زمانی که شرایط مردم پایدار باشد عوامل جمعیت هلال احمر خدمت رسانی را ادامه خواهند داد.