Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 15:37

از روند برگزاری دوره های تربیت مربی در مجموعه سد و نیروگاه کرخه بازدید کرد


حجت الاسلام انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان از روند برگزاری دوره های تربیت مربی در مجموعه سد و نیروگاه کرخه بازدید و با شرکت کنندگان به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در ابتدای این بازدید، نشست مشترکی بین حجت الاسلام انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان، مهندس یزدانی مدیر عامل سد کرخه و حجت الاسلام و المسلمین مرادی مسئول فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان برگزار شد و از میزبانی گرم آن مجموعه در برگزاری دوره  کشوری تربیت مربی تقدیر و تشکر شد.

در این دیدار مسئول فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان، برگزاری چنین دوره هایی را زمینه ساز تحقق گام دوم انقلاب در تربیت جوانان انقلابی و حاضر در عرصه های مختلف دانست و نسبت به همکاری های فرهنگی بین مجموعه ای با جمعیت هلال احمر نیز اعلام آمادگی نمود.

در ادامه مدیر عامل سد کرخه هم ضمن تشریح وضعیت مخازن سدهای استان به بیان فعالیت های فرهنگی  مجموعه سد کرخه پرداخت و نسبت به برگزاری برنامه های مشترک بین جمعیت هلال احمر و سد کرخه تاکید و برای تحقق آن نیز اعلام آمادگی نمود.

در پایان این برنامه، حجت الاسلام انصاری و حجت الاسلام مرادی با حضور در جمع مربیان و فراگیران این دوره برای آموزش موضوعاتی همچون جستجو و نجات در محیط های سیلاب و جاده ای، از زحمات برگزار کنندگان این دوره که از سراسر کشور حضور داشتند تشکر و ضمن دعای باران برای افزایش مخازن سدهای کشور، برای تمامی حاضران در این دوره آرزوی سربلندی کردند.