Print Logo
دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 18:14

مراسم گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در هلال احمر زنجان


مراسم گرامیداشت سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در این مراسم، ضمن تسلیت این ایام گفت: امت پیامبر گرامی اسلام بهترین امت است.

حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری با بیان اینکه بیش از ده ها هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره ای در جهان علیه شیعه فعال است، افزود: این مهم برای نابودی شیعه بوده و در مقابل، وهابیت را گسترش می دهند.

وی با بیان اینکه انسان به طور ذاتی اخلاق محور و دوست دار منطق است، ادامه داد: حضرت محمد(ص) از بالاترین پیامبران اولوالعزم محسوب می شود. یکی از ویژگی های پیامبر گرامی اسلام (ص) ایثار است و  در قرآن کریم تاکید شده هر کسی یک بار در عمر خود ایثار کند خداوند متعال این بنده را مواخذه نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نصیری به جایگاه و مقام فاطمه زهرا(س) نیز اشاره کرد و اظهارداشت: احادیث بسیاری در این خصوص وجود دارد که همگی نشان از مقام بلند مرتبه حضرت فاطمه زهرا(س) در معرفت پروردگار و مقام عصمت و اخلاص و ایمان ایشان دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: این بانوی اسلام به جایی رسیده است که رضایت و غضب او، رضایت و غضب خداوند مهربان و رسول الله شده است و این ارزشی والاست که هیچ چیز برابر آن نیست.

شهید قاسم سلیمانی نماد مبارزه با ظلم جهانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان در این رابطه افزود: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین نصیری ادامه داد: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد.

وی  سردار شهید قاسم سلیمانی را نمونه‌ برجسته از تربیت‌ شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) دانست که عمر خود را به جهاد در راه خدا سپری کرده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه سردار حاج قاسم سلیمانی در همه‌ این سالها بود و با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف نشده است.

در این مراسم که با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان و کارکنان این مجموعه در استان برگزار شد، قرائت دعای توسل در بخشی از این برنامه به اجرا در آمد.