Print Logo
به مناسبت  یلدا و با حضور هلال احمری های اردبیل پنج‌شنبه 2 دی 1400 ساعت 09:06

از فعالیت های امدادی و خیرخواهانه تجلیل شد



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از حضوراعضاء داوطلب این جمعیت در استان اردبیل در 39 ایستگاه خدمات رسانی به مناسبت جشن یلدایی و تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان اردبیل ، عزت اله ضربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان گفت: به مناسبت شب یلدا، اعضاء داوطلب هلال احمر استان با حضور 39 ایستگاه خدمات رسانی از جمله مراکز درمانی، بیمارستان ها، مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، پایگاه های امداد و نجات بین شهری، اورژانس، ایستگاه های آتش نشانی، پلیس راه، راهداری و مدرسه، جشن یلدایی خود را به تقدیر و تشکر از این عزیزان اختصاص دادند.

وی افزود: ارزش کار پرستاران، نجاتگران، امدادگران و کادر درمان قابل وصف نیست و خدماتی که آنان به مردم به خصوص در مبارزه با کرونا ارائه می دهند قابل ستایش است.

حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان هم در این زمینه گفت: نوع دوستی و امداد رسانی داوطلبان، اعضا و فعالان پایگاه های امداد و نجات استان اردبیل شایسته تقدیر و تشکر است.

لازم به ذکر است جمعیت هلال احمر اردبیل به منظور گرامیداشت این مناسبت در میان افرادی که دور از خانواده در محیط خدمت رسانی و ارائه خدمات  به هموطنان حضور دارند، این برنامه را اجرا نموده و در مر کز استان نیز، با کادر درمانی بیمارستان علوی، پرسنل و نجاتگران معاونت امداد و نجات استان، پایگاه امداد و نجات بین شهری اردبیل – مغان و پرسنل اورژانس و پلیس راه اردبیل - مغان دیدار و تقدیر به عمل آوردند.