Print Logo
جمعه 3 دی 1400 ساعت 09:33

توزیع بیش از هزار بسته طرح یلدانه  از سوی هلال احمر آذربایجان غربی



مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از اجرای طرح یلدانه با حضور اعضای داوطلب و خیرین هلال احمر در کلیه شعب این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده گفت: این طرح با شعار "یلدا برای همه" با مشارکت اعضای داوطلب هلال احمر استان آذربایجان غربی و با هدف گسترش همدلی و مهربانی برای افراد جامعه برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  تصریح کرد: رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، خیرین، داوطلبان خانه های هلال در شهرستان ها با توزیع بسته های یلدانه  میان خانواده های واجد شرایط و بازدید از پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در کنار افرادی که شب یلدا  به دور از خانواده به منظور ارائه خدمات فعالیت می نمایند، بلندترین شب سال را تبریک گرفتند.

امیر جعفرزاه افزود: در راستای طرح همدلی و کمک های مؤمنانه تعداد ۱۲۰۰ بسته یلدانه و اقلام غذایی به ارزش ۵ میلیارد ریال نیز میان خانواده های آسیب پذیر و متاثر از بیماری کرونا و بیماران خاص توزیع شد.

وی در پایان گفت: طرح ملی یلدانه از جمله طرح های نوع دوستی و عام المنفعه است که در سال‌های اخیر در جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود و امیدواریم بتوانیم فرهنگ نیکوکاری، نوع دوستی وکمک به اقشار کم برخوردار جامعه را بیش از پیش ترویج دهیم.