Print Logo
با حکم حجت الاسلام والمسلمین معزی یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 13:13

معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر منصوب شد


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر طی حکمی، معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر را منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر، طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری  را به عنوان معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر منصوب کرد. 
متن حکم بدین شرح است:
 
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای علیرضا فجری 
نظر به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون فرهنگی و امورآموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر منصوب می شوید.
اهم وظایف جنابعالی ایجاد بستر مناسب جهت انجام فعالیت های فرهنگی، آموزش معارف اسلامی و آموزه های دینی و فرهنگ اصیل اسلامی در راستای تقویت و ارتقاء فرهنگ دینی، فضایل اخلاقی، انسانی و اسلامی و ارزیابی هدفمند و آسیب شناسی دقیق و مستمر فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در جمعیت هلال احمر می باشد.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیه الله‌الاعظم(عج) و بهره  گیری از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب،  در انجام وظایف محوله، با همکاری دیگر مسئولان ذیربط جمعیت موفق باشید. 
 
عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر