Print Logo
شنبه 27 آذر 1400 ساعت 21:32

مراسم افتتاح خانه هلال حوزه علمیه امام علی (ع) شهرستان سلماس



با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، معاونت امور طلاب مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، معاونت داوطلبان، مسئولین هلال احمر شهرستان سلماس، حوزه علمیه، فرمانداری و جمعی از مسئولین و خیرین شهرستان، خانه هلال حوزه علمیه امام علی(ع) شهرستان سلماس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام پیروزفر با اشاره به آیات و روایاتی مرتبط با امدادگری و نجات جان انسان ها به ارزش و اهمیت امدادرسانی در مکتب اسلام پرداخت و تلاش در جهت کاهش آلام بشری را یک امر مقدس و الهی دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، حضور طلاب حوزه های علمیه را با توجه به ظرفیت ها و زمینه های خدمت رسانی و انجام فعالیت های فرهنگی، یک امر لازم و ارزشمند دانست و گفت: به زودی با همفکری اعضاء و همکاران محترم جمعیت هلال احمر، زمینه ارتباط مفیدتر و کارآمدتر طلاب حوزه های علمیه استان با سایر کانون ها و اعضاء جمعیت را برقرار خواهیم کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور طلاب در برنامه های مختلف جمعیت افزود: امیدواریم در آینده شاهد ارتقاء هر چه بیشتر سطح بینش فرهنگی و عقیدتی مجموعه جمعیت هلال احمر در استان باشیم.

حجت الاسلام پیروزفر در ادامه برنامه ریزی، پیگیری و تسریع در برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات از طرف مسئولین جمعیت هلال احمر و حوزه علمیه شهرستان را خواستار شد و ابراز داشت: دوره های آموزشی امداد و نجات تا سطح مربی گری این دوره ها برای طلاب  عضو کانون ها و خانه های هلال حوزه های علمیه استان برنامه ریزی شده و إن شاء الله با همت مسئولین و همکاران جمعیت استان و شهرستان ها، شاهد رشد و ارتقاء سطح آموزش امدادی طلاب خواهیم بود.

در پایان این جلسه از خیرین و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر شهرستان با اهداء لوح تقدیر و تشکر از زحمات مخلصانه آنان قدردانی به عمل آمد.